Kiemelt kereskedelmi témák

Mozaik Lista

Az ALDI Magyarország 2017-es komplex energiaprojektje elnyerte a CSR Hungary idei díját a „Környezet-Zöld kiválóság” kategóriában.

Jótékonysági kezdeményezést indít 2017. november 23-tól december 6-ig a SPAR Magyarország és kiemelt stratégiai partnere, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat.

A dm izgalmas edukációs feladattal hívta fel a figyelmet idén ősszel is a fogápolás fontosságára. Mosolygó fogacskák pályázatának fődíjas osztálya új interaktív táblával, hangfalakkal, laptoppal gazdagodott.

A közép-európai vásárlók nagy lelkesedéssel fogadták a Tesco év elején bevezetett Perfectly Imperfect kínálatát, melynek tagjai kívül nem teljesen tökéletes, de belül annál zamatosabb zöldségek és gyümölcsök.

Hazai ízutazás címmel harmadik alkalommal lepi meg advent ideje alatt vásárlóit receptgyűjteményével a Lidl Magyarország.

Bejáratott márkanév és arculat, azonos szolgáltatások és termékválaszték, minőség és színvonal: ez jellemzi a franchise formájú hálózatokat a világ minden pontján; a vevők pedig bármely üzletben járnak, ugyanazt kapják. Annak érdekében, hogy ez az egységesség megvalósuljon és folyamatosan erősödjön, a Diego kidolgozta saját oktatási programját és tavaly megalapította a Diego Akadémiát.

Három kategóriában is elnyerte idén a Lidl Magyarország a CSR Hungary Magyar Üzleti Felelősség díját.

November 13-án átadták a németországi Green Brands elismeréseket. A díjazottak között volt a dmBio, amelyet a dm 2015 tavaszán vezetett be a hazai piacra.  A márka be­vezetése tudatos döntés volt, hiszen a vállalatnak saját gyártású bio minősítéssel rendelkező termékei addig csak a babylove bébiételek voltak.

A magyar Starschema Kft. adatelemzési és adatvizualizációs megoldásait alkalmazza az ENSZ világélelmezési szervezete, a World Food Programme (WFP), az együttműködés többek között a krízishelyzetek előrejelzésére, a segélyszervezet pénzügyi eszközeinek hatékonyabb felhasználására és logisztikai tevékenységének optimalizálására terjed ki - közölte a nagy mennyiségű adatok (big data) kezelésével és elemzésével foglalkozó cég az MTI-vel. 

Termékmix aktuális szám

 

 

termekmix 2017 november


button belelapozok

Chef&Pincér magazin

banner cp 201710

web gombok zold belelelapozok

chefpincer cikkajanlo interju

Népszerű kereskedelmi témák

Mozaik Lista

Az ALDI Magyarország 2017-es komplex energiaprojektje elnyerte a CSR Hungary idei díját a „Környezet-Zöld kiválóság” kategóriában.

Auchan Bébé Program néven új hűségprogramot indít az Auchan Retail Magyarország gyermeket váró kismamák és kisgyermekes családok számára.

2017. szeptemberben a kiskereskedelmi üzletek forgalmának volumene a nyers adat szerint 5,6, naptárhatástól megtisztítva 6,2%-kal haladta meg az előző év azonos időszakit.

Jótékonysági kezdeményezést indít 2017. november 23-tól december 6-ig a SPAR Magyarország és kiemelt stratégiai partnere, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat.

Trendfm