Kiemelt kereskedelmi témák

Mozaik Lista

A név- és arculatváltást követően tovább folytatódik az Arena Mall megújulása.

A Tesco „Ön választ, mi segítünk” pályázati programjára országosan 61 körzetből összesen 344 szervezet adta be jelentkezését.

 Márciusban a fogyasztói árak átlagosan 2,0 százalékkal voltak magasabbak az egy évvel korábbinál, a legnagyobb mértékben a szeszes italok, a dohányáruk és az élelmiszerek ára nőtt.

A kiskereskedelmi forgalom februári növekedése némileg elmaradt az elemzők várakozásától, de a januárhoz képest bekövetkezett lassulás ellenére ez az év erősen indult - állapították meg az MTI-nek nyilatkozó piaci elemzők a KSH legfrissebb adatait kommentálva. 

Mintegy 290 millió forintos, barnamezős beruházással nyitott 1200 négyzetméteres műszaki áruházat Zalaegerszegen az Euronics üzlethálózatát működtető Vöröskő Kft. pénteken.

A koraszülés majdnem minden tizedik kisbabát és édesanyát érinti hazánkban, és bár ez megfelel a nemzetközi átlagnak, Magyarországon van még mit tenni a tájékoztatás, a diagnosztizálás és a kezelés terén. Ezért is különös jelentőségű a Rossmann és a Pampers most induló közös a jótékonysági programja, amelynek során a P&G minden Pampers pelenka vásárlása után 1%-kal, a Rossmann pedig az összegnek megfelelő termékadománnyal támogatja a Koraszülöttekért Országos Egyesületet. 

Bár a napsugarak egyelőre erőtlenül jelzik a tavaszt, a dm már most felhívja az óvodák figyelmét a napvédelem fontosságára, hogy a melegebb napokat már felkészülten várhassák. A dm idén a Nap hőseit keresi pályázatával, a fődíjas óvoda külön örülhet majd, hiszen a drogéria felújítja a játszóterüket is!

A tavaszi szezonális élelmiszerlánc-ellenőrzés első időszakában, március 1. és 18-a között a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) munkatársai 1958 létesítményt kerestek fel, 5 alkalommal korlátozták az adott élelmiszervállalkozás tevékenységét, valamint 74 esetben róttak ki bírságot, amelynek összege meghaladta a 7,3 millió forintot.

Magyar gyártók mutatkoztak be az olaszországi Bolognában hétfőn véget érő Cosmoprof kozmetikai szakkiállításon, amely Európa és a világ egyik legjelentősebb ágazati találkozójának számít. 

Termékmix aktuális szám

 

 

Banner MIX 2018 aprilis


button belelapozok

Chef&Pincér magazin

chefpincer banner 2018 marcius

web gombok zold belelelapozok

Népszerű kereskedelmi témák

Mozaik Lista

Magyar gyártók mutatkoztak be az olaszországi Bolognában hétfőn véget érő Cosmoprof kozmetikai szakkiállításon, amely Európa és a világ egyik legjelentősebb ágazati találkozójának számít. 

Az új üzletben valósul meg Magyarországon elsőként az áruházlánc „click & collect” szolgáltatása

A napi fogyasztási cikkek forgalma 2 százalékkal bővült Magyarországon tavaly az egy évvel korábbihoz képest a GfK tanulmánya szerint, a piackutató idén további mérsékelt növekedést valószínűsít, ennek mértéke ugyanakkor várhatóan elmarad majd a térség más országaiban végbemenő növekedéstől.

A név- és arculatváltást követően tovább folytatódik az Arena Mall megújulása.