"Süti" információ ezen a weboldalon

Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését. 

Kereskedelem

Idén is Lidl Balaton-átúszás, extra újdonsággal!

 A 38. Lidl Balaton-átúszás a járvány miatt módosított új időpontja augusztus 1., szombat. Az esemény hagyományos elemei nem változnak: a rajt Révfülöpön, a cél Balatonbogláron lesz és a táv 5.2 km. Az úszók biztonságára a mintegy 130 vitorlásból, 7 kishajóból és 4 motorcsónakból álló úszófolyosó mellett a Balatoni Vízirendészeti Rendőrkapitányság és a Vízimentők Magyarországi Szakszolgálatának szakemberei ügyelnek.

Tags: ,
A Glamour-shopping idén sem maradhat el a Rossmannban

 

A minden évben óriási népszerűségnek örvendő tavaszi Glamour-napokat idén a kialakult járványhelyzet miatt nyáron pótolják: az ország legnagyobb shoppingünnepén a Rossmann július 8. és 13. között várja a vásárlókat üzleteiben és Online Drogériájában egyaránt. Ez azt jelenti, hogy a #safeshopping jegyében ezúttal már nemcsak a szerdai 0. napon, de egy ráadás Beauty-napon július 13-án, hétfőn is beválthatják vevők a kedvezményekre jogosító kuponokat.

Digitális Bátor Tábor megszervezésében segít az ALDI: a vállalat eddig közel 48 millió forinttal támogatta a beteg gyermekeket

 

Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. 2014 óta elkötelezett támogatója a Bátor Tábor Alapítványnak, melyet eddig csaknem 48 millió forinttal támogatott. A vállalat az elmúlt években több alkalommal is adománnyal segítette életre szóló élményekhez jutni a súlyosan beteg gyermekeket, termékeinek köszönhetően pedig rendszeresen egészséges finomságok kerültek a táborozók asztalára. A Bátor Tábor Alapítvány a nehéz időkben is számíthat az áruházlánc támogatására, éppen ezért az ALDI a járványhelyzet miatt elmaradt táborok alternatívájaként létrejövő Digitális Bátor Tábor megszervezéséhez is örömmel járul hozzá. Az áruházlánc július 12-én indítja következő támogató kampányát, melynek keretében a kijelölt termékek árából befolyó összeg meghatározó részét kizárólag a Bátor Tábor Alapítvány célkitűzéseire fordítja, ily módon tehát az ALDI és a vásárlók közösen nyújthatnak segítséget a súlyosan beteg gyermekeknek.

Tovább erősíti a tudatos vásárlói magatartást az Agrárminisztérium

 

A sertéshúsok esetében bevezetett jelölési előírás pozitív tapasztalatai alapján újabb termékkörökre terjesztette ki a származási ország egyértelmű jelölését az Agrárminisztérium (AM) - ismertette Nagy István miniszter a tárca szerdai közleménye eszerint. A július 15-től érvényes szabályok értelmében ezentúl a juh-, a kecske- és a baromfihús esetében is egyértelműen, jól látható módon fel kell tüntetni a származási országot, emellett a csomagolatlan formában árusított zöldségeknél és gyümölcsöknél zászlóval kell jelölni a magyar terményeket.