"Süti" információ ezen a weboldalon

Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését. 

Üzletlánc

Így segítik egymást a magyarok a bajban: rászorulók és betegek kapják a legtöbbet

Rendszeres jótékonyság helyett inkább akkor adakozunk, amikor a helyzet megkívánja, és értesülünk a lehetőségről, túlnyomórészt pedig a rászoruló és a beteg embereknek segítünk tárgyi adományokkal – derült ki a Tesco jótékonykodási attitűdökről szóló felméréséből. *

K-beauty – avagy a koreai szépségápolás világa

2020. augusztus 6-án, az Arena Mall emeletén található dm üzletben ünnepelte meg a drogéria az új koreai arcápolási termékek polcokra kerülését. Az est háziasszonya, Takács Nóra köszöntötte a résztvevőket: a megnyitón beszédet mondott Mr. Park Keewon, a KOTRA Budapest igazgatója, valamint Kanyó Roland a dm Kft. marketing és PR menedzsere. Az est hangulatáról a K-pop DJ gondoskodott, emellett koreai népviseletbe öltözött hostessek és arcápolási szakértők várták a vásárlókat.

A legnépszerűbb kávégépekhez használható kapszulákat vezet be töltőállomásain az OMV

Augusztustól kávékapszulákkal bővül az OMV VIVA kínálata a töltőállomásokon, a kapszulák a Dolce Gusto és a Nespresso gépekkel kompatibilisek.  A vállalat friss felmérése szerint változatlanul az eszpresszó a magyarok kedvence, jelentős részük mélyebben is hajlandó zsebbe nyúlni a magasabb minőség érdekében.