A Lidl Magyarország, hazánk egyik legdinamikusabban fejlődő, meghatározó kiskereskedelmi lánca, tizedik alkalommal is elnyerte a Superbrands díjat és ezzel ismét bekerült a legkiválóbb márkák hazai rangsorába.

A Lidl Magyarország tizedik alkalommal érdemelte ki a nagyközönség által is ismert, magas minőséget szimbolizáló Superbrands védjegyet, melyet minden évben független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság ítél oda szakmai szempontok szerint, többlépcsős előszűrést követően.

A vállalat 2004-es piacra lépése óta töretlenül fejlődik és mára a fogyasztók egyik kedvenc diszkontáruházává nőtte ki magát köszönhetően magas minőségű, kedvező árú, minden igényt kiszolgáló termékkínálatának.

Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője az elismerés kapcsán elmondta: „Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy tizedik alkalommal is elnyertük a Superbrands díjat, hiszen ez azt jelenti, a szakmai zsűri továbbra is az egyik legnépszerűbb, legismertebb márkaként tartja számon vállalatunkat. Az elismerés azzal kapcsolatban is fontos visszajelzés számunkra, hogy a Lidl Magyarország a vásárlók és az üzleti partnerek számára egyaránt megbízhatóságot és minőséget képvisel hosszú évek óta. Ebben vitathatatlan szerepe van több mint 8500 munkavállalónknak, akiknek ezúton is szeretnénk megköszönni és egyúttal gratulálni nekik ehhez a közös sikerhez.”

Idén tizennyolcadik alkalommal ült össze a jelenleg 20 tagú, független szakemberekből álló bizottság, amely a Lidl-t érdemesnek találta a Superbrands 2022 védjegy viselésére.

A nemzetközi program keretében a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkák részesülnek díjazásban, mely olyan pozitív visszajelzés a brandről, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.