"Süti" információ ezen a weboldalon

Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését. 

Kutatás

egészséges étel

Újabb állomásához érkezett a Mit eszik az ország? gasztrofelmérés-sorozat. Az ötödik évadban a legjobb egészséges ételt keresik, emellett azt is szeretnék kideríteni, egészségesen táplálkoznak-e a magyarok és mit tesznek meg ennek érdekében? Az október 1. és november 30. között zajló felmérésben több tucat egészséges étel közül válaszhatják ki a szavazók a kedvenceiket, illetve tetszés szerint bővíthetik is a listát. A kutatásból hamarosan megtudhatjuk, hogy mi a magyarok kedvenc egészséges fogása, melyek a legnépszerűbb fogyókúrák és hányan vallják magukat ételérzékenynek.

eMAG

A magyar internetezők vásárlási szokásait ugyan folyamatosan alakítják az infláció hatásai, a jól megszokott minőségből azonban nem tervezünk lényegesen lejjebb adni. Alapvető élelmiszerekből, kozmetikumokból, ruhából és cipőből nem hajlandó olcsóbbat venni a vásárlók többsége, inkább hajlanak a vásárolt mennyiség csökkentésére. Az év hátralévő részében tehát a korábbinál többen igazíthatják majd vásárlásaikat a szükség helyett a kampányokhoz és leértékelésekhez - derül ki abból a hazai internetezőkre reprezentatív felmérésből1, amelyet a GKID piackutató cég készített az eMAG megbízásából.

mosás

Tízből öt magyar változtatott a mosási szokásain, hogy több maradjon a pénztárcájában az energiavészhelyzet alatt – derült ki egy friss kutatásból. A legtöbben kevesebbet és alacsonyabb hőfokon mosnak, energiatakarékos programot azonban csak a megkérdezettek 12 százaléka használ rendszeresen. A háztartásokban lévő mosógépek ugyanakkor egyre fiatalabbak – a válaszadók majdnem felének 2-5 év közötti készüléke van, minden második magyarnak pedig már nem az ár, hanem a mosógép energiamegtakarítása lenne a legfontosabb szempont a vásárlásnál.