"Süti" információ ezen a weboldalon

Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését. 

Kutatás

KSH: júliusban 4,6 százalékkal nőttek az árak az előző év azonos hónapjához képest

Júliusban a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal magasabbak voltak az egy évvel korábbinál, az elmúlt egy évben a szeszes italok, dohányáruk és az üzemanyagok ára emelkedett jelentősen - közölte a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) kedden.

Tags:

Csaknem kétezren vettek részt a Nébih, a Debreceni Egyetem GTK Marketing és Kereskedelem Intézet, valamint a TÉT Platform Egyesület második közös reprezentatív kutatásában 2021 májusában. A felmérésből kiderült, hogyan változtak a Covid-19 járvány első és harmadik hulláma között a háztartások élelmiszervásárlási és élelmiszerfogyasztási szokásai. Az eredmények azt mutatják, hogy az első hullám idején tapasztalt sokkhatás elmúlt, ugyanakkor a lakosság megőrizte az elővigyázatosságát, és vannak olyan szokások, amelyek hosszú távon is velünk maradnak.

Vesszük a hazait

Tudatosabban és szívesebben vásárolnak a hazai háztartások megbízható forrásból származó helyi terméket a tömeggyártott kommersz helyett a vírusjárvány óta, ha egyszerű azok beszerzése. – derül ki az Innotime Hungary Kft. legújabb, a helyi termékek fogyasztásáról szóló felméréséből. – Leginkább az élelmiszereknél figyelnek arra, hogy a környezetükben megtermelt áru kerüljön a családi asztalra; abból is a méz az, amit közvetlenül a termelőtől szeretnek megvásárolni.