2018. novemberben a kiskereskedelmi üzletek forgalmának volumene a nyers adat szerint 5,3, naptárhatástól megtisztítva 5,2%-kal haladta meg az előző év azonos időszakit.
Bővebben: 5,3%-kal emelkedett a kiskereskedelmi üzletek forgalma
2018. novemberben a kiskereskedelmi üzletek forgalmának volumene a nyers adat szerint 5,3, naptárhatástól megtisztítva 5,2%-kal haladta meg az előző év azonos időszakit.
Bővebben: 5,3%-kal emelkedett a kiskereskedelmi üzletek forgalma
Októberben 6,4, naptárhatástól megtisztítva 5,5 százalékkal haladta meg a kiskereskedelmi forgalom az egy évvel korábbit - közölte kedden második becslése alapján a Központi Statisztikai Hivatal (KSH). Az adat 0,2 százalékponttal alacsonyabb az első becslésben közöltnél.
Bővebben: Októberben 6,4 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom
A csokoládés-trüffeles vagy a zselés szaloncukrot szeretik a magyar vásárlók? Az édes vagy a száraz pezsgő országa vagyunk? A legtöbb háztartásban mákos, netán diós bejgli kerül karácsonykor az asztalra? Célegyenesébe kanyarodik a karácsonyi készülődés, ebből az alkalomból megnéztük, tavaly hogyan alakultak az eladások a Tescónál a legkeresettebb ünnepi termékekből.
Európa-szerte stabil a kiskereskedelem teljesítménye: a kontinens 2018 harmadik negyedévi 3,7%-os bővüléséhez a töretlen fogyasztói bizalom és az alacsony infláció is hozzájárult.
Nőnek az idén a karácsonyi ünnepekre szánt kiadások; a CIB Bank megbízásából készült reprezentatív kutatás szerint a tavalyinál 4 ezer forinttal többet, átlagosan csaknem 47 ezer forintot költenek a magyar háztartások.
Bővebben: Majdnem 50 ezer forint a karácsonyi kiadásokra fordított összeg