Elkészült a GfK Hungária zöldség-és gyümölcsfogyasztásról szóló jelentése a 2000 fős Háztartáspanel kutatás és egy 1.000 fős online megkérdezés alapján.
Elkészült a GfK Hungária zöldség-és gyümölcsfogyasztásról szóló jelentése a 2000 fős Háztartáspanel kutatás és egy 1.000 fős online megkérdezés alapján.
A környezettudatos háztartási vegyszerhasználatról végzett országos felmérést a Tudatos Vásárlók Egyesülete (TVE). A kutatás két körben folyt: országos reprezentatív mintán, illetve a Tudatos Vásárlók Egyesülete támogatói és követői között, akiknél már meghonosodott a környezettudatos szemlélet.
Bővebben: Rengetegen vásárolnának környezetbarát tisztítószereket, de nem tudják hol és hogyan
A kiskereskedelmi forgalom várakozásokat meghaladó februári növekedését a bérkiáramlás táplálta, márpedig a munkaerőhiány miatt a keresetek idén is emelkednek, így a belső fogyasztás a gazdasági növekedés húzóereje marad - így kommentálták a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) friss adatait az MTI-nek nyilatkozó piaci elemzők.
Bővebben: Elemzők: a bérkiáramlás húzza a kiskereskedelmi forgalmat
Női smink-túlélőszett: alapozó szempillaspirál és körömlakk viszi az értékesítés felét.
Bővebben: A kuponos napok hónapjában 40%-kal ugrik meg a dekorkozmetikumok értékbeli forgalma
Elkészült a GfK Hungária átfogó, a magyarországi bevásárlóközpontok látogatóinak szokásait vizsgáló kutatása. Az online kutatás 15 év feletti, az ország lakosságát reprezentatív módon lefedő több mint 1100 fő plázalátogató körében zajlott.
Bővebben: A bevásárlóközpontok látogatása továbbra is fontos szerepet játszik mindennapjainkban