Tavaly év végén vette át Kovács Zsombor a Westend marketingigazgatói feladatait a szülési szabadságra távozó Pőcze Judittól.

Az új marketingigazgató széles ismeretekkel rendelkezik a plázaszektorról, hiszen nem csak a Westendben dolgozott korábban, hanem szinte valamennyi jelentős bevásárlóközpontban vagy azok tulajdonosi oldalán, és többféle területen is értékes szakmai tapasztalatokat szerzett. Elsősorban marketing feladatokat látott el a Camponában, a Duna Plazában és a KÖKI Bevásárlóközpontban. Ezekben az üzletközpontokban az éves marketingstratégia és büdzsétervezés, a rendezvényszervezés, médiavásárlás és a közösségi média kommunikáció mellett a rövid távú bérbeadásért is felelt.

2019 és 2020 között pedig egyszer már erősítette a Westend csapatát is, akkor specialty leasing manageri feladatokat látott el. Hozzá tartozott a bevásárlóközpont közös területeinek bérbeadása és a reklámfelületeinek értékesítése.

A kereskedelmi és marketing szakirányú diplomával rendelkező szakember a klasszikus marketing feladatok mellett következetesen szeretné tovább vinni a Westend fenntarthatósági törekvéseit és megalapozni a jövőkutatásokon alapuló trenddiktáló szerepét a versenytársai között.

„Nagy örömmel tértem vissza a Westendhez, mert ez mégiscsak a főváros egyik legrégibb és legikonikusabb bevásárlóközpontja. Központi elhelyezkedésével megkerülhetetlenül Budapest részévé vált. Sok-sok lehetőséget látok benne, a bérlői portfóliónk és a szolgáltatásaink sokszínűsége mellett abban is, hogy eredeti közösségi helyszín legyen, emellett vitathatatlanul számolni kell az idelátogatók nagy számából adódó szemléletformáló erejével is. Elsősorban ezekre szeretnék fókuszálni az új munkakörömben” – mondta a frissen kinevezett marketingigazgató, akinek az első projekt, amelyben közreműködött az érkezését követően, az Európában zászlóshajónak számító Nike bolt megnyitása volt karácsony előtt.