Az étkezési kultúra megváltoztatása segítheti a fenntarthatóságot a WWF legfrissebb, Közép-Európában végzett felmérése szerint.
Bővebben: Az étkezési kultúra megváltoztatása segítheti a fenntarthatóságot
Az étkezési kultúra megváltoztatása segítheti a fenntarthatóságot a WWF legfrissebb, Közép-Európában végzett felmérése szerint.
Bővebben: Az étkezési kultúra megváltoztatása segítheti a fenntarthatóságot
A cukrászdák a forgalom további csökkenésére számítanak Győr-Moson-Sopronban.
“Szeretnék én olyan nélkülözhetetlen lenni a színpadon, mint amilyen nélkülözhetetlen a Globus konzerv minden háztartásban!” – ez a mondat 1937-ben látott napvilágot, amikor a kor legismertebb művésze, Honthy Hanna színművésznő volt a Globus konzervek reklámarca. Azóta a márka számos változáson ment keresztül, de van, ami állandó a Globus konzervek életében: a természet, a hagyomány, az inspiráció, az innováció és a praktikum egyensúlya. Mindez pedig immáron egy évszázada így van, hiszen 2024-ben ünneplik a Globus zöldségkonzervek a piacra lépés 100. évfordulóját.
Bővebben: 100 éves évfordulójára újult meg az ismert magyar márka
Több változás is történt a HEINEKEN Hungária Zrt.-nél, ahol 2024. február 1-jétől Mottl-Molnár Orsolya Értékesítési Igazgatói pozícióban folytatja pályafutását, miután visszatért szülési szabadságról.