A márkáknak gyakran kihívást jelent az eredményes innováció. A Kantar piackutató intézet megvizsgálta, hogy az innováció hogyan szolgálja a leginkább a márkák
növekedését.
Bővebben: A nagyszerű innovációk nagyszerű reklámot érdemelnek
A márkáknak gyakran kihívást jelent az eredményes innováció. A Kantar piackutató intézet megvizsgálta, hogy az innováció hogyan szolgálja a leginkább a márkák
növekedését.
Bővebben: A nagyszerű innovációk nagyszerű reklámot érdemelnek
A hajtatott paprika és paradicsom ma már egész évben megtalálható a boltok polcain, április közepétől pedig az ágazat teljes egészében nemcsak a hazai, hanem az exportpiacokat is friss, egészséges áruval.
Bővebben: Az elmúlt években dinamikus fejlesztések zajlottak a hazai növényházi zöldségtermesztésben
Idén már növekedésbe vált a magyar gazdaság a tavalyi visszaesés után.
Nemzetközi és hazai szakértők hívják fel a figyelmet a jó élelmiszer-csomagolási megoldások szerepére a 2024. március 26-i konferencián.
Bővebben: A fenntartható csomagolás szerepe az élelmiszerveszteség és -pazarlás megelőzésében
3,7%-kal nőttek átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapjához képest.