"Süti" információ ezen a weboldalon

Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését. 

Hírek

corvinus

A hazai sajtfogyasztás ugyan még elmarad az uniós átlagtól, de éppen ezért óriási fejlődési lehetőség rejlik benne. Ezt felismerve 2019-ben új, évi 700 tonna félkemény és kemény sajt előállítására alkalmas tejfeldolgozó üzemet adtak át a Szarvasi Agrár Zrt.-nél. Az itt készülő prémium kategóriás GMO-mentes eljárással előállított Cervinus sajtokkal a magyar piacon mutatkozó hiányt szeretné betölteni a cég. ­Darida Csaba termelési igazgatóval és Molnár Balázs kereskedelmi vezetővel beszélgettünk.

A Coca-Cola cannes-i Lion díjas Try not to hear this kampánya már itthon is látható 

Jégkockák csilingelése a pohárban; halk koppanás, ahogy a kupak leesik az üvegről; majd a frissítő ital pezsgésének dallama.  Hallod, ahogy elképzeled? És szinte látod is magad előtt?  Erre a jelenségre, a szinesztéziára – azaz ahogy egyik érzékünk automatikusan összekapcsolódik egy másikkal - épít a Coca-Cola új, „Try not to hear this”, vagyis „Te is látod? /Te is hallod?” kampánya.