A Schwarzkopf újragondolta márkáját 120. évfordulója alkalmából és a példa nélküli #createyourstyle kampányával az egyéniséget és magabiztosságot ünnepli.
Bővebben: A Schwarzkopf 120. évfordulója alkalmából életének egy új fejezetéhez érkezett
A Schwarzkopf újragondolta márkáját 120. évfordulója alkalmából és a példa nélküli #createyourstyle kampányával az egyéniséget és magabiztosságot ünnepli.
Bővebben: A Schwarzkopf 120. évfordulója alkalmából életének egy új fejezetéhez érkezett
A Külgazdasági és Külügyminisztérium (KKM) idei borválogatásába idén 30 kiváló minőségű magyar bor került, ezek képviselik a magyar borkultúrát a külképviseleteken és a KKM diplomáciai rendezvényein. A borokat hétfőn Budapesten sajtótájékoztatón mutatták be.
Bővebben: Harminc magyar bor került be a Külgazdasági és Külügyminisztérium idei borválogatásába
A szervezők tíz kategóriában keresték Az Év Agráremberét: agrárinnováció, agrárgépészet, állattenyésztés, feldolgozó-élelmiszeripar, fenntartható gazdálkodás, fiatal gazda, jövő agrárszakembere, kertészet, növényvédelem, növénytermesztés témájában - közölte az Agrotrend a díjátadót követően.
Bővebben: Mutsy Árpádot, a Bio-Fungi Kft. vezetőjét választották 2017-ben az Év Agráremberének
A belföldi halfogyasztás 20 százalékos növelését szeretnék elérni 2023-ig a "Kapj rá" elnevezésű halfogyasztást népszerűsítő kampánnyal - mondta budapesti sajtótájékoztatóján pénteken az Agrármarketing Centrum (AMC) szóvivője.
Bővebben: AMC: 20 százalékkal kell növelni a halfogyasztást 2023-ig
Olcsóbb és munkaerőt takarít meg az új magyar rendszer.
Bővebben: Sorra zárnak be a boltok, pedig a gépek dolgoznának