A koronavírus már több mint 180 országban terjedt el, sok helyen pedig még mindig meredeken emelkedik az új fertőzések száma.
Bővebben: Gazdasági kihívások és reakciók egy pandémia idején
A koronavírus már több mint 180 országban terjedt el, sok helyen pedig még mindig meredeken emelkedik az új fertőzések száma.
Bővebben: Gazdasági kihívások és reakciók egy pandémia idején
Összefogásra szólította fel a piaci szereplőket a Wonderduck-POP cégcsoport a kisebb kereskedőhelyek dolgozóinak és vásárlóinak megvédésére és ezáltal a járvány terjedésének lassítására.
Bővebben: Megvédi a bolti dolgozókat a Wonderduck Agency kezdeményezése
Az emberek bezárkóztak otthonaikba, a határokat lezárták. Szállodák és éttermek állnak üresen, a turizmus és vendéglátás szektora soha nem tapasztalt helyzetbe került. Az idei év biztosan egy olyan mélypontot jelent ezen a területen, mely óriási kihívás elé állítja a szakembereket. Hogy mit jelent ez a mindennapokban, és milyen megoldások enyhíthetik a kialakult helyzetet, nehéz megmondani. Flesch Tamással, a MSZÉSZ (Magyar Szállodák És Éttermek Szövetsége) elnökével beszélgettünk.
Bővebben: Turizmus és vendéglátás K.O. - Mire számíthat a szektor 2020-ban?
A vírus által kialakult helyzetben az állami rendelkezések legelső lépcsőben az oktatást érintették. Nem véletlen, hiszen a védekezés elsődlegesen a társadalmi érintkezések minimumra csökkentésével érhető el, ennek következtében az országos közoktatás minden szintjén eddig nem tapasztalható változás történt.
A magyar piacon évente körülbelül 5 milliárd forint értékben 800 tonna húsvéti édesség fogy, elsősorban csokinyúl és csokitojás. Az elmúlt években mindig nőtt a húsvéti édességpiac, és 2017-2018 között különösen nagy ugrás, 10%-os forgalombővülés történt. Ez elsősorban a magasabb minőségre váltásból fakadt, nem a tonnák száma gyarapodott ilyen mértékben.
Bővebben: Csokinyúlból nincs hiány, idén a müzli, keksz és snack a húsvéti sláger