A kiskereskedőket árufeltöltésre, a fogyasztókat vásárlásra és képküldésre ösztönözte az USB energiaital tavaszi-nyári kampánya.

Az elemeiben egymást erősítő kampányban egyedi együttműködések, újsághirdetések, szórólapok, óriásplakátok, rádió szpotok, sampling események, tárgynyeremények és social media aktivitások bevonásával aktivizálták a célközönséget.

„A Kraftwork reklámmanufaktúra az USB energiaital márka népszerűsítését kapta feladatul idén év elején. Kiemelt cél volt, hogy a reklámkampányok hatására növeljük a márka ismertségét, a termék disztribúcióját, a nagykereskedésekből történő bolt feltöltéseket, a potenciális fogyasztók elérését és természetesen az általános márkaismertséget. Ehhez egy 360 fokos, három hónapon át tartó, országos kommunikációs kampányt terveztünk a célközönség mély involválásával.” – mondta el Naszály Ferenc, a Kraftwork digitális csapatának vezetője. 
 
A májusi indulás a Balaton környékén működő kiskereskedőket célozta meg egy kéthetes rádiókampánnyal, a nagykereskedő partnernél kihelyezett szórólapokkal, újsághirdetésekkel, valamint Balaton környéki óriásplakátokkal. Az értékesítést ösztönző akció célközönsége a kiskereskedők voltak, de a nekik szóló kampány egyúttal image kommunikációként is működött a fogyasztók számára. A játékban résztvevő kiskereskedők között egy Sony Playstation 4 Pro játékkonzolt sorsoltak ki.
 
A boltfeltöltő kampánnyal párhuzamosan indult egy fogyasztói promóció az USB Facebook és Instagram oldalán. Itt értékes nyereményeket és az USB óriásplakátjain való megjelenést lehetett megnyerni. Az #USBNekem hashtaggal feltöltött fotók vettek részt a nyereményjátékban, így összekötve az offline világot és az online közösségi médiát. A képfeltöltéshez energiaitalokra volt szükség, tehát a fogyasztók elkezdték keresni a terméket a kisboltokban. Így a kiskereskedők nemcsak a nekik szóló kampány, hanem a fogyasztók hatására is belistázták a termékeket. A kampány során az ország tizenhárom városába kerültek ki olyan óriásplakátok (és budapesti Mahír oszlopokon), amelyre 3-3 fogyasztó saját fotója került. A kör akkor lett teljes, amikor a plakátra kerülő fogyasztók elkezdték visszaküldeni a szelfijeiket az óriásplakátjuk társaságában. A social media felületekre több fogyasztói fotó is visszaforgatásra került, ami hiteles üzenetként hatott a márka követőire.