Már napi húszezer csomaggal tudják gyártani a különleges, magyar granolákat

A mentes termékek iránti kereslet mind Magyarországon, mind világszinten egyre nő, de még mindig sok esetben kell kompromisszumos megoldást kötniük fogyasztóknak, ha ízről vagy összetevőkről van szó. A magyar Hester’s Life erre a piacra hozott egyedülálló megoldást különleges granoláival és reggeliző pelyheivel. A 2016-ban indított vállalkozást kitartó mun-kával egy profitábilis, a nemzetközi piacra is szállító céggé fejlesztették az alapítók.

Napi 20 ezer termék

A Hester’s Life 800 négyzetméteres üzemében az ország egyik legnagyobb, 32 fejes kombiná-ciós automata csomagológépe dolgozik, mely komplex, több összetevős termékek pontos elő-állítására és csomagolására szolgál. Naponta, egy műszakban akár 20.000 db több összetevős termék gyártására is képes, itt születik többek között a Great Taste-díjas Salty Pecan zabkása és Chocolate granola, illetve a Cinnamon és Girlpower granola is. A termékekkel egyre szélesebb réteghez is eljutnak, a magyarországi külföldi tulajdonú hiper-és szuper-marketek 90 százalékában már kaphatóak a Hester’s Life finomságai – ott vannak a Tesco, az Interspar, a DM, a Rossmann és a Müller üzleteiben, de népszerűek a kisebb bio-nagykereskedésekben és delikátboltokban is, 2022-re pedig a tradicionális, magyar láncokkal is szeretnének partneri együttműködést kötni.

Magyar siker, külföldi terjeszkedés

A Hester’s Life-ot 2016-ben indította Porkoláb Eszter és Kráml Dávid. A kezdetekben egy fő foglalkozott a gyártással, de hamar kiderült, hogy rést találtak a piacon: az árbevételüket évről évre sokszorozni tudták, és ezzel együtt beindultak a fejlesztések is. Jelenleg csak a veszprémi gyárban 24 alkalmazott dolgozik. A koronavírus nem tudta megtorpanásra kényszeríteni a céget, és a tavalyi év üzleti forgalmát az idei év harmadik negyedévére ter-vezik elérni.

„2016-ban indultunk, sok kísérletezéssel és próbagyártásokkal. 2017-ben 5 millió forint forga-lommal zártuk az első évet, majd ezt megtízszereztük 2018-ban, 2020-ban 270 millió forint-tal zártunk, idén pedig előre láthatólag 400 milliós forgalommal fejezzük be az évet. Az idei évben ez több mint 800 ezer darab terméket jelent.” – mondja Kráml Dávid, alapító és ügyvezető igazgató.
“Idén 400 millió forint a tervezett éves árbevételünk, ez közel 50 százalékos növekedés a tavalyi évhez képest” – mondja Porkoláb Eszter.

 A Hester’s Life termékei már nem csak Magyarországon, hanem a szomszédos régiókban is kaphatóak, illetve 2021-ben a skandináv országokban is jelentős partnerséget sikerült kötni.

“A Hester’s Life termékek bizonyítékot jelentenek, hogy egy hozzáadott cukormentes, gyümölcs-csel készülő granola vagy zabkása is bírhat akkora élvezeti értékkel, mint a nem mentes regge-lizőpelyhek. Missziónk, hogy olyan reggelit készítsünk a mindennapokra, amely nem csak a reggelizés szokását népszerűsíti, de emellett támogatja a fenntartható és egészséges táplálkozást” - mondja Porkoláb Eszter alapító és dietetikus. „Szeretnénk, hogy minél több emberhez eljusson az üzenetünk országhatárainkon túl is - miszerint a tudatos és egészséges táplálkozás oltárán nem szükséges feláldozni az ízeket és ételeink élvezeti értékét.”