A Kometa áprilisban elindította hosszútávú fogyasztói hűségprogramját. A magyar piacon egyedülálló mechanizmusra épülő programban a fogyasztóknak egyszerű és kényelmes a pontgyűjtés. A bevezető kampány animációs filmjét az Abstrct reklámügynökség készítette, a film zenéjét Horváth Gáspár alias JummoDaddy szerezte.

Aktív, tudatos fogyasztói bázis

A Kometa mindig is közösségként tekintett a fogyasztóira, ennek szervezett formájaként hozta létre a KOMETA Klubot. A hűségprogram által a márka közvetlen kommunikációs csatornát tud kialakítani a fogyasztóival, jobban megismeri vásárlási szokásaikat, preferenciáikat a hús- és húskészítmények kapcsán. A most indított klubbal a Kometa a fogyasztói bázisát szeretné megerősíteni és szélesíteni a fiatalabb korosztállyal is. A bevezető kampány célja a figyelemfelkeltésen túl az, hogy a fogyasztók még közelebb kerüljenek a márkához.

 

Így született az animációs film

A Kometa mottója: Útravaló minden generációnak. Az animációs filmben a Kometa számára fontos értékek, úgymint a tudatos táplálkozás, szabadság, frissesség, fenntarthatóság jelennek meg a játék bemutatásán (mechanizmus, nyeremények) túl. A reklámfilm végén pedig – a korábbi reklámokhoz hasonlóan – bejelentkezik a cég ügyvezető igazgatója, Giacomo Pedranzini.

Mivel hosszú távú kampányról van szó, ezért olyan modern, de közben egyszerű képi világot dolgozott ki az Abstrct, amely könnyen animálható és tovább folytatható. A kampány kreatív stratégája Szamos Gábor, art directora Telekes Tamás, vezető szövegírója pedig Jakab Zsolt volt. A film zenéjét Horváth Gáspár alias JummoDaddy (Irie Maffia, Kelemen Kabátban) szerezte, aki már korábban is dolgozott Kometa reklámzenén.

A kampány támogatást kap a TV-ben, online, instore és a Rádió1-en Balázsék reggeli műsorában is.

 

Magyar piacon egyedülálló mechanizmus

„Az áprilisban indított program különlegessége a fogyasztó számára a legkényelmesebb részvétel, illetve pontgyűjtés biztosítása. Nincs szükség hűségkártyára, sem túlságosan sok adat (AP-kód, vásárlás dátuma, időpontja, helyszíne stb.) manuális bevitelére. Nem kell blokkokat őrizgetni, sőt, a termékek csomagolását sem, hiszen elég a QR-kódról egy jó minőségű fotó, ami bizonyítja a termék megvásárlását” – mondta Takács Tamás, marketing manager. Az egyszerű mechanizmust az teszi lehetővé, hogy minden termék csomagolása saját QR-kódot kapott. A klub tagjainak így csak egy okostelefonra van szükségük a kódbeolvasáshoz, pontgyűjtéshez. De ha valakinek nincsen okostelefonja, természetesen akkor is tud csatlakozni, pontokat gyűjteni.

A nyereményjátékban és a hűségprogramban mindegyik promóciós csomagolással ellátott KOMETA Klub termék részt vesz. A szeletelt húskészítmények mellett a csomagolt húsokért is járnak a pontok. A promóciós termékek választéka változhat, üzletenként eltérő lehet.

 

A bevezető kampány után sem ér véget a pontgyűjtés

Az április 12-én indított bevezető kampány május 31-ig tart. Fődíjat (Toyota C-HR Hybrid) ezután sorsolnak, de értékes nyeremények találnak gazdára napi és heti szinten is (pl. Samsung hűtő, okosóra, bluetooth headset, aktivitásmérő). Praktikus ajándékokra (technikai futópóló, uzsonnásdoboz, biciklis hűtőtáska stb.) pedig folyamatos a pontbeváltási lehetőség.

A bevezető kampány után a KOMETA Klub működik tovább: a játékosok összegyűjtött pontjai megmaradnak, azok tovább gyűjthetőek. A Kometa újabb és újabb ajándékokkal, nyereményekkel fog jelentkezni.