Első alkalommal nyert a MagyarBrands díjat a Ceres. A márka ezt megelőzően 5 alkalommal Superbrands, és egyszer Business Superbrands díjazott is volt.

A MagyarBrands program immáron tizedik éve díjazza a magyar vonatkozású márkák közül a legeredményesebbeket. Az elmúlt egy évtized azt bizonyította, hogy a díj aktív segítség a fogyasztók számára: hiszen a kiválóság megtestesítőjeként a vásárlói döntések egyik meghatározó iránytűje.
A Szakmai Bizottság döntése alapján a Ceres KIVÁLÓ MÁRKÁNAK számít, a hazai fogyasztói TOP márkák egyikeként.

„Büszkék vagyunk erre a díjra, mert a Ceres a minőség és a márkaépítés mellett tette le a voksát és ez egy megerősítés abban, hogy jó úton járunk.” – mondta el Mikos István, a Ceres ZRt. igazgatóságának alelnöke, vállalati igazgatója.

„A hazai termékek, a hazai márkák iránti egyre növekvő vásárlói preferencia világjelenség. Magyarországon sincsen ez másképp. Nálunk is rendkívül látványosan nő azon márkák köre, amelyek kiérdemlik a vásárlók, a fogyasztók tartós kötődését. A MagyarBrands Program immáron tíz éve értékeli azokat a magyar márkákat, amelyek a kiválóságukkal kiemelkednek a többiek közül. A visszajelzések igazolják, hogy a díj elnyerése olyan kiemelkedő érdem, mely egyaránt nagy öröm a vevőknek, a fogyasztóknak és a munkájukra méltán büszke vállalatoknak.” nyilatkozta Serényi János a MagyarBrands program elnöke.