Két kiskereskedelmi áruházlánc, valamint két vidéki húsbolt hálózat üzleteiben kóstolhatnak kiváló minőségű sertéshúsokat a vásárlók 2017. április 11-29. között.

A Földművelésügyi Minisztérium és az Agrármarketing Centrum szervezésében megvalósuló kampány elsődleges célja, hogy elősegítse a jó minőségű termékek választását, valamint felhívja a figyelmet a sertéshús szerepére a táplálkozásban.

A húsvéti ünnepkör elmaradhatatlan, tradicionális étele a füstölt sonka, amelyből az éves mennyiség mintegy 30%-át ebben az időszakban fogyasztják. Nem véletlen, hogy erre az időszakra időzítette sertéshús fogyasztást ösztönöző kampányát az Agrármarketing Centrum, amely a Földművelésügyi Minisztérium támogatásával és a Vágóállat és Hús Terméktanács szakmai együttműködésével valósul meg.

A kampány ideje alatt négy áruházlánc – az Auchan, a Spar, a Babati és Társa Kft., valamint a Hajdúhús – összesen 64 budapesti és vidéki üzletében kóstolhatnak minőségi sertéshús termékeket a vásárlók. A sertéshús kampány 2017. április 11-29. között, hetente 3, összesen 9 napon át zajlik majd.

A promóciós időszakban a vásárlók nem csak megízlelhetik a húskészítményeket, de tájékozódhatnak a sertéshús egészségre gyakorolt hatásairól is.