Nagy sikerrel zárult a magyar részvétel az idei HOFEX-en, Hongkongban. A kínai és hongkongi piacról egyaránt elmondható, hogy évről évre nő a kereslet a prémiumtermékek iránt - számolt be az Agrármarketingcentrum.

A május 8-11. között megrendezett, Ázsia vezető vendéglátóipari és élelmiszer kiállításán a magyar kiállítók komoly érdeklődésről és számos üzleti tárgyalásról számoltak be – írják közleményükben.

hofex

A magyar közösségi kiállítók többek között sertéstermékekből összeállított kóstolófalatokat, szalámiféléket, füstölt és érlelt sonkákat, illetve vegyes élelmiszereket és borokat mutattak be az érdeklődők számára.

A kínai és hongkongi piacról egyaránt elmondható, hogy évről évre nő a kereslet a prémiumtermékek iránt, nagy az árverseny, valamint megfelelő árumennyiséggel is rendelkeznie kell az eladónak.Az idei évben 72 ország 2661 kiállítója vonultatta fel termékeit a HOFEX-en.