Közös szakmai rendezvénysorozatot indít a hat borrégióban a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) és a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa.

    A szakmai országjárás első állomása július 6-án Tokaj lesz, ahol szó esik egyebek mellett a magyar borkultúrát nemzetközi porondon legmagasabb szinten képviselni képes Tokaji Aszúról is.
    Közölték: létrejön az új egységes borarculat, információs portál indul a magyar borról, de idén második alkalommal megrendezendő Budapesti Borbár Túra is. 
    

A most készülő új turisztikai országmárka szerves részét képezi majd a magyar bor- és gasztrokultúra, "hiszen Magyarország elképzelhetetlen a minőségi borok és a sajátos magyar ízek nélkül" - fogalmazott a közleményben Bánhegyi Zsófia, az MTÜ marketingkommunikációért felelős vezérigazgató-helyettese. "Az MTÜ-nek a Hegyközségek Nemzeti Tanácsával együttműködve az a feladata, hogy az országmárkán keresztül a magyar bor értékeit megismertesse a világgal, és így lendületet kapjon a borturizmus is" - mondta.

 

mti