Személyi hír
Tipográfia

Gyenes András személyében új vezérigazgató irányítja júliustól a Scitec Nutrition-t. A budapesti székhelyű, sport-táplálékkiegészítőket gyártó és forgalmazó vállalat termékeit a világ 90 országában fogyasztják profi és hobbisportolók.

A több mint 700 szakembert foglalkoztató Scitec Nutrition Európa egyik meghatározó sport-táplálékkiegészítő márkája. Az elmúlt évben csaknem 30 milliárd forintos árbevételt elérő vállalat minőségi termékeit a világ több mint 90 országban fogyasztják amatőr és profi sportolók, legfontosabb exportpiaca Németország és Franciaország mellett Skandinávia. A fővárosi székhelyű cég 2016-ban került az egészségügyi és testápolási márkákra szakosodott dél-afrikai Ascendis Health csoport többségi tulajdonába. A vállalat korábban a testépítők világában volt inkább népszerű, az elmúlt években azonban nyitott az élsport és a tömegsport felé is.

A vállalat július 3-ától kinevezett vezérigazgatója, Gyenes András széleskörű vezetői tapasztalattal rendelkező közgazdász. Az Unilevernél eltöltött 22 éves pályafutása alatt több felsővezetői pozíciót töltött be a pénzügy, a marketing és az értékesítés területein. Az Unilever magyarországi és adriai régióvezetőjeként 2012-től kiemelkedő bevétel- és piaci részesedés növekedést ért el az általa bevezetett piacfejlesztési programokkal és a helyi piacoknak megfelelő stratégia kialakításával.

„Szakmai és vezetői hitvallásom a fogyasztók, valamint a piac alapos ismeretén és megértésén alapuló márkaépítés – hangsúlyozta Gyenes András. – A cég a tavalyi év folyamán egy dél-afrikai befektető, az Ascendis csoport tulajdonába került, ugyanakkor a központ és a döntéshozatal továbbra is Magyarországon maradt, így egy húszéves magyar sikertörténet folytatásában lehet részem vezetőként. Célunk, hogy az iparágban rejlő növekedési lehetőségeket kiaknázva tovább növeljük a Scitec nemzetközi eredményeit azáltal, hogy még szélesebb körben ismertek és elérhetőek legyenek a globális piacon a Scitec Nutrition kiváló minőségű termékei.”

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek