Nem is egy, hanem rögtön 9 helyszínen találkozhatnak a fogyasztók a Nivea új Szépségápolási Stúdiójával az elkövetkező időkben, hiszen a mobil diagnosztikai és tanácsadó központ minden héten más helyszínen várja az érdeklődőket.

Egy nemzetközi kutatás részeként Magyarországon végzett, reprezentatív felmérés szerint a Chio chipsfogyasztók körében a Chio hagymás-tejfölös ízt a megkérdezettek 96%-a ajánlaná barátainak.

Sikeresen lezárult a Sága Foods Zrt.-nek az év első hat hónapján át tartó átszervezési fázisa, amivel a húsipari cégek közül elsőként, valódi konszolidációt hajtottak végre.

A gyulai önkormányzat 850 millió forintért megvásárolta a felszámolás alatt álló Gyulai Húskombinát eszközeit, valamint a gyulai kolbászok és májas termékek márkavédjegyeit a Nemzeti Reorganizációs Nonprofit társaságtól. Az adásvételi szerződést csütörtökön írták alá Gyulán.

A Magyar Ásványvíz Szövetség és Terméktanács termelési adatai szerint 2013 első félévében több mint 595 millió liter vizet palackoztak hazánkban (ennek 13,6%-át forgalmazta volumenben a Szentkirályi), ami 1,78%-kal több a tavalyi év azonos időszakához képest. A Szentkirályi Ásványvíz Kft. 2013. első félévi belföldi árbevétele közel 4 milliárd forint volt, ami a több mint 81 millió liter ásványvíz értékesítésének köszönhető. Az ásványvíz forgalmazó cég 2012-ben összesen 6,9 milliárd forint árbevételt realizált és 2013. év végére a tavalyi árbevételt 17%-kal tervezi növelni.

Új csapattaggal bővült a Magyar Olimpiai Bizottság (MOB) támogatói köre. A jövőben arany fokozatú támogatóként segíti a szervezet munkáját a Poli-Farbe festék- és vakolatgyár. A vállalat és a MOB közös felújítási pályázatot is hirdetett sportszervezetek részére.

További cikkeink...

hírlevél feliratkozás

newsletter

WorldFood Poland

wfp2019

Hipermarketek