Új csapattaggal bővült a Magyar Olimpiai Bizottság (MOB) támogatói köre. A jövőben arany fokozatú támogatóként segíti a szervezet munkáját a Poli-Farbe festék- és vakolatgyár. A vállalat és a MOB közös felújítási pályázatot is hirdetett sportszervezetek részére.

Idén hetedik alkalommal szektora vezetőjeként szerepel a Henkel a Dow Jones globális fenntarthatósági indexben (DJSI World), valamint a Dow Jones európai fenntarthatósági indexben (DJSI Europe). A Henkel ismét megszerezte az első helyet az FMCG-termékek kategóriájában, és továbbra is az egyetlen olyan vállalat a szektorban, amely mindkét listán (DJSI World és DJSI Europe) szerepel.

330 napig sör folyhatna a Hernád medrében, ugyanis kb. ennyit tesz ki az a mintegy 80 millió hl, amit napjainkig főztek a 40 éves születésnapját ünneplő Borsodi Sörgyárban. A sör volumene mellett számos, a hazai söripar fejlődését meghatározó innováció is kikerült a Bőcs határában lévő Sörgyárból, köztük az első alumíniumhordó (KEG), az első hazai dobozos sör, vagy éppen az első ízesített sör a széles körben elérhető sörök között.

A két évvel ezelőtt bevezetett népegészségügyi termékadó a sóspálcikák, chips-ek, mogyorók és egyéb sós nassolnivalók piacát drasztikusan csökkentette. A fogyasztás visszaesése a mai napi tart, de nincs kimutatható hatása a lakosság sóbevitelére.

Különleges díjjal térhetett haza Londonból a Törley, a hazai pezsgőkészítés mestere. A borvilág egyik legrangosabb megmérettetésének számító Decanter World Wine Awards verseny ünnepélyes díjátadóján - 2013. szeptember 4-én - a Törley Tokaji Doux pezsgőt aranyéremmel, valamint Regionális Trófeával jutalmazták.

Több mint 47 millió névvel ellátott üdítő készült az elmúlt négy hónapban a „Neked is egy Coca-Cola” kampány alatt. A leggyakoribb nevek a polcokon a Zoltán, a Tamás, a Péter és a Gábor voltak. Emellett pedig több mint százezren készíttettek egyedi felirattal dobozos üdítőt.

További cikkeink...

hírlevél feliratkozás

newsletter

WorldFood Poland

wfp2019

Hipermarketek