A Creativeworld a nemzetközi hobby-, barkács- és művészkellékek világszerte legfontosabb szakvására. 2018-ban 39 országból 336 kiállító mutatta be termékeit 9.266 szakmai látogatónak. 2019 január 26-29. között a világ minden tájáról érkező kulcsszereplő mellett számos új és visszatérő kiállító lesz jelen Frankfurtban, a Creativeworld szakkiállításon.

A kiállítók termékújdonságokat, új technikákat és anyagokat mutatnak be a barkácsolás, grafikai- és művészkellékek, a kézimunka és textilalkalmazások, valamint a kreatív hobby területéről. A szakvásár az új üzleti év iránymutató üzleti- és trendplatformja. A Creativeworld meghatározó szerepet játszik a nagy- és kiskereskedelem, a szakboltok, építési piacok, kertészeti centrumok, az internet-kereskedelem és csomagküldő szolgálatok, a végfelhasználók, a képzőművészeti főiskolák, az oktató és szolgáltató létesítmények számára is.

A kreatív- és barkácsanyagok felhasználóbarát, komplett szettekbe rendezett termékkínálata érdekes, kiegészítő szortimentet képez a játék- és könyvkereskedelem, az élelmiszeripari kiskereskedelem, valamint a drogériák számára is. A Messe Frankfurt GmbH munkatársát, a Creativeworld igazgatóját, Michael Reichhold urat idézve: „A koncepciónk bevált, és ezt a kereskedelem és az ipar is egyértelműen elfogadta. A Creativeworld a szakma részére ideális üzleti, trend és bevásárló platformot és kreatív piacteret biztosít.”

A már ismert márkák és a start-up cégek mellett a Creativeworld szakvásár a workshopokra, trendekre, kreatív impulzusok díjazására fókuszáló színes rendezvényprogramjával a szakmai publikum számára komoly hozzáadott értéket jelent.

A Creativeworld minden évben egyesíti a világ valamennyi részéről érkező, egyedülállóan sokszínű trendkínálatot és kreativitást. Ennek a szakma legnagyobbjai – pl. a C. Kreul, Clairefontaine, Creativ Company, Efco Kreativ, Folia, Marabu, Rayher Hobby, Rico Design, Staedtler – is tudatában vannak, ezért a 2019. évi rendezvényen is jelen lesznek. 

Paperworld – a jövő irodája és az irodaszerek trendjei

A világ elsőszámú gyártói és innovatív start-up cégei 2019. január 26-29. között hét kiállítási csarnokban mutatják be a Frankfurti Vásárközpontban a jövő modern irodáját, valamint papír- irodaszer- és írószerkínálatát.

A Paperworld szakvásár az irodafelszerelések és a papír- irodaszer- és írószerkínálat világviszonylatban is egyedülállóan legnagyobb szortimentjét vonultatja fel. 2018-ban 66 országból 1.640 kiállító mutatta be termékeit 33.787 látogatónak. (11.072 Németországból, 22.715 Németországon kívülről érkezett.) A Paperworld vásár a szakma számára az év kiemelkedő eseményeként szolgál. Ugyanakkor az innovatív üzleti megoldások forrása is a nagy- és kiskereskedelem, a könyvkereskedelem, az internet-kereskedelem, a csomagküldő szolgálatok és a végfelhasználók részére. Mindezen felül a vásár rendezvény- és konferenciaprogramja változatos inspirációkat és szakmai megoldásokat nyújt mind
a kiskereskedők, mind pedig az új irodai trendek és irodaberendezési koncepciók iránt érdeklődő építészek, tervezők és ingatlan-üzemeltetők részére.

paperworldwjpg

Christmasworld: „Sesonal Decoration at its best”

A Christmasworld szakvásár a dekorációk és ünnepi díszek megrendelésének legfontosabb találkozóhelye a világon. A vásár évente mutatja be Frankfurtban az esztendő valamennyi ünnepét figyelembe véve a legújabb termékeket és trendeket, valamint innovatív ötleteket nyújt a belső terek és a külső területek dekorációjához a kis-és nagykereskedőknek, bevásárlóközpontoknak, az építkezők és a barkácsolók piacának, valamint a dekornövény-ágazat számára is. A világviszonylatban vezető szakvásár 2018-ban tovább növelte sikerét: 43 országot képviselve 1.048 kiállító és a világ minden részéről több mint 43.400 szakmai látogató érkezett. 2019-ben a szakvásár az optimalizált csarnokfelosztásával további növekedésre számíthat. A 2019. évi Christmasworld mottója: „All you wish for business”.

  1. január 25-29. között a megszokott termékkínálat mellett új termékcsoportok is megjelennek. Az új csarnokfelosztási koncepció a különböző célcsoportok beszerzőinek a lehető legnagyobb inspirációt nyújtja.

Minden csarnok olyan új kiállítói struktúrát kap, amelyet az ún. „Centerpiece” elv szerint rendeztek be. A központi elemek a csarnokokban különbözőképpen állnak össze: tartalmazhatják a kiállítási területet, a kísérőprogramot, a hálózati munkát és a vendéglátást is.

A Christmasworld szakvásár jövőbemutató koncepciója a látogatókat új megoldások befogadására ösztönzi. Az új termékcsoportosítás új impulzusokkal szolgál és egyúttal kiváló előfeltételt jelent a látogatószám növekedéséhez is. A Christmasworld továbbra is a szezonális dekorációk és ünnepi díszek trendjeinek meghatározója marad, és 2019-ben új távlatokat nyit a sikeres jövő felé.