Hírek
Tipográfia

Az idén nyolcadik alkalommal adták át az Év terméke elismeréseket hétfőn, a magyar fogyasztók 20 kategóriában értékelték a termékeket. 

 

A díjazott termékeket a fogyasztók döntését elemző Inspira Research reprezentatív, 2000 fős kutatása alapján választották ki. Az innovatív termékeket egy szakmai zsűri pontozta, majd a fogyasztók értékelték kategóriánként. 
A Product of the Year (POY), vagyis az Év terméke díj világszerte ismert innovációs termékdíjazási rendszer. A kutatás során a fogyasztók az attraktivitás, az innováció és az elégedettség mentén értékelik a márkákat, a végső sorrendet pedig kizárólag az előző három szempont alapján összesített, úgynevezett POY index határozza meg.

 A tájékoztatás szerint a prémium kategóriába tartozó, illetve kényelmi termékek előretörését hozta a 2019-es év az Év terméke díj választáson, a legtöbb elismerést a Lidl termékei nyerték. Több, a gyors-, ugyanakkor egészséges reggeli étkezést támogató termék szerepel a díjazottak között, és erőteljes kategóriát képviselnek a különböző, nem alkoholos italok is. A szénsavas üdítő és energiaital mellett ezúttal már jegestea kategóriában is kiosztották Az Év terméke díjat - közölték.

Az Inspira Research idei kutatása szerint a nyertes termékek legfőbb jellemzője a valódi innováció. Csak olyan márka tudott nyerni a versenyben, amelyik innovációban legyőzte a kategórián belüli versenytársakat. Az innováció mellett a kipróbálók körében mért elégedettség is kimagasló, a vizsgált kategóriákban 10-ből 9 fogyasztó elégedettségének adott hangot a nyertes termékek kipróbálása után. 
   
 Az Év terméke díjat kapott a Lidl Magyarország öt terméke: előre csomagolt friss hal kategóriában a Fresh Fish Today Friss afrikai harcsa és egész pisztráng, saját márkás mosókapszula kategóriában a Formil mosókapszula termékcsalád, sportital kategóriában az Optisana Sport izotóniás ital, pezsgő kategóriában a Pannon Imperial Tradicionális pezsgő, a magas fehérjetartalmú joghurtok között pedig a Lidl Pilos Skyr joghurt.     

Az Aldi Magyarország négy terméke is elismerést kapott 2019-ben: a frissen sütött pékáruk között az Azon melegében teljes kiőrlésű pur-pur vekni, napindító joghurt kategóriában a Snack Time Poharas joghurtdesszert müzlivel, a felvágott specialitások között a Gourmet Ínyenc tál, a virslik között pedig az Aldi Light hámozott sertésvirsli nyert. 

A probiotikumos arcápoló kategóriában az év terméke az  Ilcsi Szépítő Füvek Ilcsi Probiotikumos termékcsaládja lett. 

Az Év terméke elismerést a tonhalkrémek között a Hamé Hungária Kft. Hamé Tonhalas krém zöldséggel kapta, a zabkásák közül a Úsovsko Hungary Kft. Fitt Reggeli zab-, rizskása nyerte.     

Penészgátló festékadalékok kategóriában a PPG Trilak Kft. Héra Prémium penészgátló adalékja, a beltéri falfestékek között a Poli-Farbe Vegyipari Kft. Poli-Farbe Platinum Matt Latex beltéri falfestéke nyert. 

A szénsavas üdítőitalok között a Márka Üdítőgyártó Kft. Márka szénsavas üdítő termékcsaládja kapott díjat.

A C-vitamiok között a BioCo Magyarország Kft. BioCoR C+D duo 1000 mg+D3-vitamin 2000 NE, és BioCoR Csipkebogyós RETARD C-vitamin 1000 mg kapta az elismerést. 

A jegestea kategóriában a Coca-Cola HBC Fuzetea jegesteája, a szénsaventes ásványvíz kategória győztese a Magyarvíz Kft. Mizse Szénsavmentes Természetes Ásványvíz.

Az energiaitalok között az AQUARIUS - AQUA Kft. WATT termékcsaládja kapta az Év terméke díjat.

A saját márkás étrend-kiegészítők Pharmanova Zrt. Livsane termékcsalád lett a cím nyertese.

 

mti

hírlevél feliratkozás

newsletter

WorldFood Poland

wfp2019

Hipermarketek