Hírek
Tipográfia

Szakértők szerint még több vizuális élményre és még több meglepetésre van szükség a hazai fesztiválokon ahhoz, hogy továbbra is állják a sarat a nemzetközi versenyben – hangzott el a már hagyományosnak számító Fesztiválszezon Értékelő kerekasztal beszélgetésen a HEINEKEN Hungária szervezésében.

A szakértők szerint folyamatos megújulásra van szükség a programok, a gasztronómia, így a fesztivál italkínálata terén is. Ezúttal is a rendezvény keretében díjazták a HEINEKEN Fesztiválpillanatok sajtófotópályázat győzteseit.

Már hagyományszámba menő kerekasztalbeszélgetéssel és az év fesztiválfotósainak díjazásával zárta a 2017-es fesztiválszezont a HEINEKEN Hungária.

Az idei fesztiválszezont értékelő kerekasztal beszélgetésen Löbenwein Norbert, a Sziget, VOLT és Balaton Sound fesztiválok főszervezője elmondta: „Annak ellenére, hogy a fesztiválok egyre több embert vonzanak, és népszerűek, tisztában vagyunk azzal, hogy nem kényelmesedhetünk el, évről-évre meg kell újulnunk. A mai fesztiválozók teljes élményre vágynak, ezért ma már a fesztiválok korántsem csak a zenéről szólnak. A vizuális élmény például egyre meghatározóbb eleme a szórakoztatásnak.” Hozzátette, a látvány és az élmény sok tízmillió forintos kiadással járhatnak, de a látogatói elégedettség mérésből kiderül, hogy utólag is megtérülő befektetésnek bizonyulnak.

„A fesztiválok szponzorai a szervezők partnerei az innovációban” – tette hozzá Mülhauser Ádám, a HEINEKEN Hungária fesztiválszponzorációért felelős vezetője.

„Közös érdekünk, hogy emlékezetes élményt nyújtsunk a fesztiválozóknak. Erre remek eszközök a már-már ikonikusnak számító márkamegjelenések, mint például a HEINEKEN Stage a Balaton Sound-on, vagy a Soproni Dóm a VOLT-on, melyek a fesztiválok kiemelkedő látványosságai és egyben találkozási pontjai is.”

A szakember elmondta, hogy az idei fesztiválszezonban most először kínáltak komplex portfoliót a sörös pultokban: „Az elmúlt évekkel ellentétben a fesztiválozók jobban igénylik a választékot, így számunkra nem kérdés, hogy nemcsak az alap portfólióval, hanem innovációinkkal is megjelenjünk ezeken az eseményeken”- tette hozzá. Az idei év slágerei is a legújabb fejlesztések közül kerültek ki: a 100%-ban magyar fejlesztésű Soproni Óvatos Duhaj IPA mellett a Beers of Europe válogatás prémium sörei, különösen a belga lambic sör, a Mort Subite hódítottak. A bevezetés sikere után a fesztiválokra ezekből az innovációkból külön készleteket különített el a sörös cég.

A sörök mellett idén is hódítottak a ciderek, különösen a csapolt változat, amelyek fogyasztása 2015 óta stabilan, idén is kétszámjeggyel növekedett.

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek