A magyar mikro-, kis- és középvállalkozások mindössze ötöde végez exporttevékenységet, és a külpiacra lépő új szereplők aránya is alacsony, elsősorban azért, mert úgy gondolják, hogy termékeik, szolgáltatásaik nem exportképesek, vagy túl kicsinek tartják magukat - derült ki a Budapest Bank (BB) kutatásából.

A L’Oréal-UNESCO A Nőkért és a Tudományért magyar ösztöndíjért kapott díjat a L’Oréal Magyarország a vállalati felelősségvállalás egyik legnagyobb hazai támogatójától, a CSR Hungary-tól. A több mint egy évtizede alapított szervezet Magyarország legkiemelkedőbb felelős és fenntartható kezdeményezéseit értékeli évről évre a tekintélyes díjjal.

A Mars magyarországi fennállásának 25. évfordulója alkalmából hivatalosan is bemutatta a “Fenntarthatóság egy generáció alatt” elnevezésű tervét, mellyel jelképesen útnak indította a következő negyed évszázad sikeres és fejlődő piaci jelenlétét.

Együttműködési megállapodást írt alá november 14-én az Agrárgazdasági Kutató Intézet (AKI), a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (NÉBIH), valamint a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács (TTT). A háromoldalú kooperációban résztvevők a jövőben a hatályos jogszabályokkal összhangban, együttesen működtetik a tejágazatra vonatkozó adatszolgáltatási rendszert. 

További cikkeink...

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek