Új marketing igazgatót nevez ki a Pannontej Zrt. Gábor Andrea személyében, aki februárár 1-jétől tölti be új pozícióját. A személyi változásra azért volt szükség, mert elődje Wilheim Gábor távozik az tejipari cégtől.


Gábor Andrea feladata lesz a Pannontej portfóliójába tartozó Medve, Karaván, Tihany, Pannónia és Aranyfalatok márkák kommunikációs és hirdetési stratégiájának kidolgozása és összehangolása, valamint a vállalat értékesítési folyamatainak támogatása.
Az új marketingvezető tavaly júniusban csatlakozott a Pannontej csapatához és a kinevezéséig eltelt időszakban a Medve és Karaván márkák márkamenedzseri feladatait látta el csoportvezetőként. Ezen belül elsősorban a közép-, és hosszú távú stratégiai tervezés és a portfólió gondozása volt a fő feladata.
Andrea számára nem ismeretlen terület az élelmiszeripar. A Pannontejhez igazolását megelőző három évben a Borsodi Sörgyár Kft-nél töltött be portfólió menedzseri pozíciót. Itt a kezdetekben a prémium márkák tartoztak hozzá, majd a vállalat legnagyobb márkájáért, a Borsodiért volt felelős. Marketing kommunikációs irányok kifejlesztésében, innovációs irányok kidolgozásában és integrált marketing kampányok kivitelezésében vett részt.
Andrea 2003-ban végzett a Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Főiskolai szakán nemzetközi marketing szakon, majd 2006-ban a Pécsi Tudományegyetem Gazdaságtudományi karán szerzett nemzetközi marketing területen mesterdiplomát.

gbor andrea
„Andrea magas szintű tudásával és szakmai gyakorlatával könnyen azonosult a Pannontej stratégiai céljaival. Kinevezésével erősíteni kívánjuk a marketing- és kereskedelmi szemléletet, valamint innovatív hatékonyságnövelő eszközök alkalmazásával tovább növelni piaci részesedésünket a hazai sajtpiacon. – mondta Kajdon Attila a Pannontej Zrt. Ügyvezető igazgatója
„Megtisztelőnek és egyben nagyon inspirálónak érzem a kinevezésemet. Célom, hogy az egyre változó piaci elvárásokhoz és a magas szintű fogyasztói igényekhez alkalmazkodva, olyan hosszú távú marketing stratégiai megoldásokat dolgozzak ki, melyek erősítik a Pannontej piaci pozícióját.” – tette hozzá Gábor Andrea.