"Süti" információ ezen a weboldalon

Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését. 

Fenntarthatóság

 

A Generali bemutatta az először megrendezett SME EnterPRIZE európai kis- és középvállalkozások (KKV-k) segítésére létrehozott kezdeményezését Brüsszelben. A program célja, hogy elősegítse a fenntartható üzleti modellek integrálását az európai KKV-k körében, valamint, hogy láthatóságot biztosítson a fenntarthatóságot már hatékonyan adaptáló KKV-k számára annak érdekében, hogy ösztönözze a nyilvános viták létrejöttét a témában.

Az emberek harmada gondolja úgy, hogy jelentős hatása van a környezetre

A környezetvédelmi problémák kategorikus tagadása a lakosság körében nem jellemző, de az egyéni felelősség alulértékelt: az emberek alig harmada gondolja úgy, hogy jelentős hatása lehetne a környezetre és a fenntarthatóságra - tájékoztatta a Magyar Nemzeti Bank (MNB) legújabb közvélemény-kutatásának eredményéről hétfőn az MTI-t.

Frosch

A német Werner & Mertz vállalkozás egyik legismertebb márkája a Frosch. A vállalat elődjét 1867-ben Mainz am Rheinben alapították Gebrüder Werner néven. Ekkoriban még csak viaszgyártással foglalkoztak. 1878-ban egyesültek a másik névadó, W. Mertz vállalkozásával, akinek sógora, Philipp Adam Schneider hamarosan átvette a cég teljes vezetését.
2000 óta immáron negyedik generációs ügyvezetőként, Reinhard Schneider irányítja a társaságot.