Csomagolás
Tipográfia

A REWE csoport először adta közzé a környezet­barátabb csomagolásokra vonatkozó vállalását.

A csoport elkötelezett amellett, hogy optimalizálja sajátmárkás termékei csomagolását és egyszer használatos csomagolásait a REWE és PENNY áruházláncokban, és 2030-ig a toom Baumarkt üzletekben a környezetbarát működésre tekintettel.

Már több mint 1 000 féle árucikket vizsgáltak felül. A már bevezetett változtatásokkal a REWE és a PENNY éves szinten már jelenleg is körül­belül 7 000 tonnával kevesebb műanyagot termel. Az iparág úttörőjeként a REWE csoport a legnagyobb hatást azzal érte el, hogy 2016-tól kezdődően összes üzleté­ben csökkentette a műanyagzacskók mennyiségét.

„Az erőforrásmegőrzés területének úttörőiként az ellátási lánc átfogó megközelítése központi kiindulási pontja a fenntarthatóságra vonatkozó stratégiánknak” – jelentette ki Lionel Souque a REWE csoport vezérigazgatója.
„A REWE csoport évek óta azon dolgozik, hogy minél inkább környezetbarát dizájnt alakítson ki, növelje a csomagolások újrahasznosíthatóságát, szorosan együttműködve e folyamat alatt beszállítóinkkal és a teljes értéklánc összes érdekelt szereplőjével annak érdekében, hogy olyan folyamatokat, a folyamatok és a csomagolás során használt anyagokat használjunk, amelyek megőrzik erőforrásainkat és amelyek megfelelnek a modern minőségi és logisztikai követelményeknek. A már eszközölt csökkentésekkel elmondhatjuk, hogy jó úton haladunk és már most elértük a stratégiai útmutatónkban meghatározott lépéseket és célokat.”

 

 

hírlevél feliratkozás

newsletter

WorldFood Poland

wfp2019

Hipermarketek