Hírek
Tipográfia

A Csomagolási Világszövetség (WPO) minden év őszén meghirdeti a WorldStar csomagolási versenyt, ahol a résztvevők a szakmai zsűri elé tárják innovatív csomagolási megoldásaikat. Idén az STI-csoport két csomagolása is lenyűgözte a bírákat. A díjátadó ünnepséget Düsseldorfban, az Interpackon rendezték meg.

 

Az egyik díjnyertes termék a Törley Bag-in-box csomagolás volt. „Nem csupán környezetbarát, de rendkívül kommunikatív is egyben” – nyilatkozta az egyik zsűritag. A hagyományos boros címkékkel szemben a 3 literes csomagolás nagy felületet kínál az arculat megálmodásához és a boltok polcain is azonnali figyelmet vív ki magának. A hullámkarton elősegíti a könnyű szállítást és tárolást, mindemellett fontos szerepet játszik a termék ökológiai lábnyomának csökkentésében.

Az Absolut Vodka promóciós csomagolása – ami a romániai Untold fesztiválra készült – szintén díjat kapott. A különleges, hatszögletű formatervezés és a szemet gyönyörködtető megjelenés megidézi a fesztiválok hangulatát az üzletekben. Ez a megoldás nem csak a rajongók és a műgyűjtők szívét nyerte el, hanem a zsűriét is.

A WorldStar of Packaging az egyik legnehezebb csomagolási verseny. Csak olyan megoldással lehet nevezni, amely egy adott nemzeti versenyen (Magyarország esetében a HUNGAROPACK) már elismerésben részesült. Az STI-csoport termékei további 35 országból érkező 291 termékkel versenyeztek, amelyek 2016 legkiválóbb csomagolási megoldásai közé tartoznak.

WorldStar winner products 2017 Mindkét győztes megoldást az STI Petőfi Nyomda Kft. tervezte és gyártotta. Fábián Endre ügyvezető igazgató és Kolozsvári György értékesítési igazgató vették át az Interpackon a díjakat.

„Nagyon büszkék vagyunk, hogy nem egy, hanem két díjat nyerhettünk ebben az erős mezőnyben. Ez azt mutatja, hogy milyen jól prezentáljuk az ügyfeleink termékeit: nem csak magas minőséget képviselnek, de költséghatékonyak is” – mondta Fábián Endre. Ezekkel az elismerésekkel együtt az STI-csoport immár 29 darab WorldStar díjat tudhat magáénak.

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek

diszkontok