Hazánk legikonikusabb kávémárkája, az OMNIA 1968 óta kapható a magyar boltok polcain.

Az OMNIA 1968-ban került a piacra Magyarország elsőszámú kávéjaként, mely alapjaiban változtatta meg a hazai kávéfogyasztási szokásokat. Klasszikus és ikonikus illatfelhő, a kedves kávébab figura meghatározóvá vált az irodákban, kávézókban és az otthonokban. A márka az 50 évvel ezelőtti bevezetéséhez visszatérve egy különleges eseménnyel is készül a fogyasztók számára. 

 JA omnia

Hazai kávéfogyasztási szokásainkkal kapcsolatban megannyi kutatás készült az évek során. Meglepő eredmény például, hogy 2017-ben a háztartások mintegy 91%-a már rendszeresen vásárolt és fogyasztott kávét , a vásárlók 41%-a pedig rögvest ébredés után, a reggeli órákban szokta meginni az első erős feketéjét, s a megkérdezettek 46%-a még mindig a kotyogós kávéfőzőre esküszik.  1968-ban került a polcokra az elegáns ezüst csomagolású kávé, mely fogyasztói ismertsége mind a mai napig az elsők között van. A csemege jellegű élelmiszerboltok kávédarálók fülsiketítő zajától lett hangos. A legelső OMNIA blend megalkotásához a Műegyetem segítségét kérték, ahol 50-féle keverési arányt próbáltak ki, mielőtt megalkották az „Omnia blend”-et. A ’60-as évek végén egyre szélesebb körben elterjedő kávé nemcsak az otthonok és családi összejövetelek alapvető kelléke lett: sorra nyitottak OMNIA kávészalonok.

 JA omnia2

Eszpresszó illat töltötte be a Rákóczi utat, a Szent István körutat, a Vígszínház környékét. Eltelt azóta 50 év, mely a márka életében is több ponton változást jelentett. A csomagolás többször változott, külalakja az aktuális trendekhez igazodott. Az 1991-es privatizáció után a kávébab figurát lecserélték a holland Douwe Egberts emblémájára, a fríz hölgyre; a kommunikációs üzenet pedig a 2000-es évek elejétől az együtt töltött pillanatokra, az otthonra és a családra koncentrálódott. Az OMNIA a reklámiparban is otthagyta védjegyét: az OMNIA készítette el az első fényreklámot Magyarországon.

 JA omnia1

A kávémárka április végén egy Születésnapi Aromazsúr keretében a foodstylist Góg Angéla és Lipovszky Csenge, illatesztéta segítségével idézte vissza az elmúlt 50 év meghatározó illatjegyeit és ízvilágát. A formabontó, interaktív előadáson Angéla és Csenge bizonyította, hogy az illatok, aromák segítségével vagyunk képesek a lehető legpontosabban felidézni egy-egy kedves emléket vagy korszakot. Egy 1968-ban megjelent Magyar Nemzet hirdetés hívta életre a fogyasztók számára megszervezett születésnapi ünneplést. 50 évvel ezelőtt, az akkori Pannónia Üzletházakban az újonnan bevezetett kávémárka népszerűsítése céljából OMNIA kóstoltatást hirdetettek. Az OMNIA a ma is népszerű DunaPark kávéházban, Anyják Napján idézi vissza a nagy sikert aratott rendezvényt. Május 6-án a generációk együtt ünnepelhetnek a kávézóban, egy csésze ajándék OMNIA mellett. Mit jelent az OMNIA márka 2018-ban? Egy biztos pont az életünkben, immár 50 éve! Habár az elmúlt öt évtizedben folyamatosan fejlődött, változott, a mai napig ugyanazt a magas minőséget nyújtja fogyasztóinak: a kávé telt, karakteres, klasszikus ízét és kellemes aromáját. Mindamellett, hogy a márka rendkívül jelentős lojális fogyasztókkal rendelkezik, a jövőben határozott célja, hogy a fiatalabb, 35 év feletti korosztály is megkedvelje az OMNIA termékeit. Ennek részeként a 2017-es évben megjelentek újdonságaik például a 100% Arabicát tartalmazó Barista vagy az aranybarna pörkölésű Gold variáns.