Innováció
Tipográfia

A Huhtamaki egy olyan interaktív csészét vezet be, melynek hőérzékeny címkéje és QR kódja digitális tartalmakat tesz elérhetővé.

Az Adtone névre keresztelt csésze hőérzékeny címkével rendelkezik, amely megjeleníti az egyedi (QR) kódot, amint a csészét forró itallal töltik meg.

Az ital hője aktiválja a címkén található termokróm nyomtatást, ezáltal megjelenik a QR-kód. Az ügyfél ezután mobiltelefonjával beolvashatja a QR-kódot, és megtekintheti a promóciót vagy a betöltött digitális tartalmat. A Huhtamaki Adtone a különböző márkák, kávézók és éttermek számára lehetővé teszi, hogy a hűségjutalomtól a nyereményalapú promóciókig különféle kampányokat folytassanak. Ez egyben nagyszerű eszköz a közös promóciókhoz, és a csészét a digitalizált médiatartalom tökéletes eszközévé teszi.

Becci Eplett, a Huhtamaki brit marketing menedzsere elmondta: „A csomagolás mindig is nagyszerű eszköz volt az ügyfelek megnyerésére és társpromóciós lehetőségek létrehozására, de a Huhtamaki ezt egy következő szintre emelte az Adtone bevezetésével. A fizikai termék és a digitális szolgáltatások össze­kapcsolása jelenti az előrefelé vezető utat. Az új Adtone csészék egy egyedi és felejthetetlen promóciós üzenetet közvetítenek, amit minden nap használnak, ezzel segítve az egyedülálló kapcsolat megteremtését az egyedi csomagolás és a digitálisan művelt fogyasztók között.”

hírlevél feliratkozás

newsletter

Hipermarketek