Iskolai oktatóprogramjához kapcsolódóan, a környezetvédelemre fogékony fiatal korosztály számára kifejlesztett, a szelektív hulladékgyűjtési ismereteket bővítő játékot indít az Italos Karton Környezetvédelmi Egyesülés.

Eltörölni a szemét fogalmát – ez a világszerte több mint húsz országban működő, mára már befutott startup, a TerraCycle célkitűzése. A cég arról ismert, hogy neves gyártókkal összefogva a legextrémebb hulladéktípusokat is újrahasznosítja, legyen szó üdítős tasakokról vagy koszos pelenkáról.

Tíz év alatt több mint 2,7 milliárd forint gazdasági érték létrehozásában működött közre az italos kartondobozok szelektív gyűjtése révén az Italos Karton Környezetvédelmi Egyesülés (IKSZ).

170 oktatási intézményben, mintegy 44.000 iskolás és óvodás gyerek összesen 58,5 tonna, vagyis mintegy 1,7 millió darab tejes és gyümölcsleves dobozt gyűjtött szelektíven országszerte az Italos Karton Környezetvédelmi Egyesülés (IKSZ) idei gyűjtőprogramjának keretében.

Az Országos Hulladékgazdálkodási Ügynökség Nonprofit Kft. (OHÜ) négy nagy áruházlánc és két hulladékkezelő vállalkozás összefogásával indította el idei első kampányát, ”Belső értékek – A megkopott külső értékes belsőt takar” címmel.

További cikkeink...

hírlevél feliratkozás

newsletter

WorldFood Poland

wfp2019

Hipermarketek