Zöld
Tipográfia

A kiskereskedelemben és az FMCG-szektorban egyre inkább megfigyelhető az egyszer használatos műanyagok üzletekben való felhasználásának csökkentésére irányuló törekvés.

A Kaufland is közzétette stratégiáját a műanyagok 2025-ig megvalósítandó csökkentésére. Testvérvállalatával, a Lidllel együtt a Kaufland egy átfogó, 360 fokos stratégia végrehajtásába kezdett az egyszer használatos műanyagok 2025-ig megvalósítandó csökkentésére az üzleteikben. 

A kiskereskedő célul tűzte ki az egyszer használatos műanyagok felhasználásának legalább 20%-kal való csökkentését 2025-ig, a saját márkás termékek esetében az újrahasznosítható csomagolás részesedésének 100%-ra való növelését 2025-ig.

A Kaufland három alapvető taktikát fog alkalmazni az egyszer használatos műanyagok üzletekben való felhasználásának csökkentésére: alternatív csomagolás használata, az újrahasznosítható csomagolású termékek részesedésének növelése és bizonyos termékskálák vagy kategóriák műanyagmentessé tétele. A Kaufland 360 fokos stratégiája három­ágú megközelítést követ az egyszer használatos műanyagok üzletekben való felhasználásának csökkentésére: a vásárlók tájékoztatása az alternatívákról és az újrahasznosításról annak érdekében, hogy környezetbarát módon fogyasszanak; újrahasznosítási infrastruktúra kialakítása a Kaufland üzletekben és körülöttük, mint például gyűjtőpontok, önkiszolgáló újrahasznosító gépek, kedvezményre jogosító kuponok juttatása, valamint a beszállítókkal való együttműködés az egyszer használatos műanyag csomagolás csökkentése érdekében.

hírlevél feliratkozás

newsletter

Hipermarketek