Zöld
Tipográfia

A német kiskereskedelmi csoport a Rewe a lézeres logók után ismét újít: 40%-ban szárított fűből és 60% -ban készült fa előállításából új csomagolóanyagot tesztel.

Négy év fejlesztés után a csomagolóanyagba először a Rewe és a Penny üzletekben árult organikus almákat csomagolnak Németországban.
A Rewe szerint a fű használatának előnye, hogy gyorsan növekvő nyersanyag, amely kevesebb vizet és energiát igényel feldolgozás közben.

„A fűből készült papírral új területet nyitunk az iparágban. A fával ellentétben a fű sokkal gyorsabban növekszik, és így részben fel tudunk használni egy hulladék anyagot is” - mondta Dirk Heim, a Rewe Group fenntarthatósági vezetője.

„Az új csomagolásra való áttéréssel most megvizsgáljuk, hogy a termék hogyan válik be a gyakorlatban, és hogy a fogyasztók miként alkalmazzák ezt az ökológiai csomagolást” – tette hozzá. A Rewe szerint a vállalat óriási erőfeszítéseket hoz a „felesleges csomagolás felszámolása érdekében”, és nyitott a „nem szokványos eljárásokra”.

Az év elején a vállalat bevezette a lézeres címkézést a zöldségek, köztük az avokádó és az édesburgonya csomagolásának csökkentésére.

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek

diszkontok