Négy kategóriában is a Lidl Magyarország termékei nyerték el az Év Terméke Díjat, amelyet a GfK Hungária 2000 fős, a vásárlói elégedettséget is vizsgáló közvélemény-kutatása alapján ítélnek oda.

Négy termékkel is elnyerte idén az Év Terméke Díjat a Lidl Magyarország. A napokban hetedik alkalommal kiosztott rangos elismerésre az elmúlt 18 hónapban piacra vezetett új, innovatív, valamint megújult termékekkel nevezhettek a résztvevők, a díjakat pedig a fogyasztók döntései nyomán ítélték oda.

A GfK Hungária által végzett országos, reprezentatív kutatása alapján a készétel termékcsalád kategóriában a Lidl Chef Select magyaros készételek és a Chef Select nemzetközi készételek, a sajátmárkás túródesszertek közül a Lidl Pilos Jumbo túródesszert, az energiaitalok között a Lidl Freeway Up Winter Edition energiaital, míg a pörkölt napraforgómagok kategóriában a Lidl Alesto Hántolt pörkölt chilis napraforgómag a legnépszerűbb termékek a vásárlók körében.

A többek között FMCG szakemberekből, gazdasági és marketing szakértőkből, valamint újságírókból álló, 11 tagú szakmai zsűri előszűrését követően a fogyasztók az attraktivitás, az innováció és az elégedettség mentén értékelték a márkákat.

Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője a díjak elnyerése kapcsán kiemelte: „A Lidl Magyarország számára kiemelten fontos, hogy vásárlói számára elérhető árú, ugyanakkor magas minőségű termékeket kínáljon. Az Év Terméke Díj elnyerése azt mutatja, hogy mind a szakemberek, mind a vásárlók elismerik a Lidl Magyarország ezirányú törekvéseit.”