Kiemelt csomagolási témák

Mozaik Lista

A világ egyik legnagyobb reklámpiaci fesztiválján, a Clio Awards-on nyert ezüst díjat a magyar Souldrops csomagolás-dizájn kategóriában.

Országos kutatásban vizsgálták, hogyan boldogulunk az élelmiszercímkék adataival

Robbanás előtt áll az átvevőhelyi csomagkézbesítés piaca Kelet-Közép-Európában – derül ki a Roland Berger legfrissebb tanulmányából. A stratégiai tanácsadó szerint Magyarországon a következő évtizedben akár háromszorosára is nőhet ez a logisztikai szegmens, köszönhetően az e-kereskedelem dinamikus fejlődésének.

A PepsiCo új együttműködést és újrahasznosítási partnerséget kötött egy nonprofit környezetvédelmi szervezettel, az újrahasznosított csomagolóanyagok arányának növelése céljából.

Az Aldi Nord és az Aldi Süd bejelentették, hogy kivonják az eldobható szatyrokat a németországi üzleteikből. A lépés magában foglalja mind a műanyag, mind a papírzacskókat.

Egy tanulmány szerint szinte minden fogyasztó számára fontos az áttekinthető és pontos információ az élelmiszereken.

A Fru&tube termékeit automatákból lehet megvásárolni, a tesztüzemmódot a spanyol Mostóles városában működő Rey Juan Carlos egyetemen végezték. Gyümölcsautomaták elhelyezésére pedig már jelentkezett egy olasz, egy francia és egy belga cég. 

A németországi székhelyű SanLucar gyümölcstermesztő vállalat új XL méretű csomagolást indított Németországban és Ausztriában.

A 36-45 közötti vásárlók használják a legtöbb műanyagot, 65 felett pedig szinte egyáltalán nem. Legalábbis Svédországban.

Júniustól a Nespresso kávékapszulákat a cég újonnan induló szolgáltatásának köszönhetően már egyszerűen otthonról is, az új kapszulák házhoz szállításával egy időben visszaküldhetjük.

A német kiskereskedelmi csoport a Rewe a lézeres logók után ismét újít: 40%-ban szárított fűből és 60% -ban készült fa előállításából új csomagolóanyagot tesztel.

A Föld felszínéről minden percben 36 futballpályányi erdő tűnik el; ezért az Italos Karton Környezetvédelmi Egyesülés (IKSZ) zöldpólós mozgalmat indít, amelynek célja, hogy felhívja a figyelmet a környezet megóvásának fontosságára.

Népszerű csomagolási témák

Mozaik Lista

Egész Európában ritkaságszámba menő beszámoló jelenik meg a Föld Napjára: végre Magyarországon megbecsülték a tudatos vásárlás piacát.

A PepsiCo új együttműködést és újrahasznosítási partnerséget kötött egy nonprofit környezetvédelmi szervezettel, az újrahasznosított csomagolóanyagok arányának növelése céljából.

A Fru&tube termékeit automatákból lehet megvásárolni, a tesztüzemmódot a spanyol Mostóles városában működő Rey Juan Carlos egyetemen végezték. Gyümölcsautomaták elhelyezésére pedig már jelentkezett egy olasz, egy francia és egy belga cég. 

A világ egyik legnagyobb reklámpiaci fesztiválján, a Clio Awards-on nyert ezüst díjat a magyar Souldrops csomagolás-dizájn kategóriában.

Chef&Pincér magazin

chefpincer banner 2017 junius

web gombok zold belelelapozok

BrandFestival

BF 2017 banner 2

Trendfm