Kiemelt csomagolási témák

Mozaik Lista

A Co-op az Egyesült Királyságban most még közelebb került a 2023-as célkitűzése eléréséhez az új, újrahasznosítható PE-fólia piacra dobásával. Az új PE-fólia polietilénből készül, amely nagyon hasonló a műanyag zacskókban található műanyaghoz. 

Hollandiában az Albert Heijn új kampánya célul tűzte ki a kevesebb csomagolóanyag felhasználását és az újrahasznosítás növelését. A vállalat a kampány során különösen a műanyag csomagolásokat vizsgálja.

Spanyolországban a Bonpreu és az Esclat áruházak orga­nikus gyümölcs- és zöldségbeszállítója, a Mans márka nemrégiben piacra dobta az organikus termékekhez szánt új, fenntarthatóbb csomagolását, amely 99%-kal csökkenti a műanyagfelhasználást.

A Mondelez International új kötelezettségvállalást jelentett be: az összes csomagolóanyagja újrahasznosítható lesz, és minden papíralapú csomagolóanyagja fenntartható forrásból fog származni.

A Hofer egy ambiciózus csomagolási stratégia mellett döntött. A német lánc már több éve dolgozik a csomagolóanyagok használatának csökkentésén, illetve azok fenntarthatóbbá tételén. Ez a „Projekt 2020” fenntarthatósági kezdeményezés része.

23 milliárd forintos beruházással létesül az új csomagolóanyag-üzem Rétságon

Hárommilliárd forintból megépült, 100 embernek munkát adó csomagolóanyag-üzemet adtak át csütörtökön a Heves megyei Hatvanban, az eseményen a pénzügyminiszter a gazdaság egyik erősödő pillérének nevezte a csomagolóanyag-ipart.

A kiskereskedelemben és az FMCG-szektorban egyre inkább megfigyelhető az egyszer használatos műanyagok üzletekben való felhasználásának csökkentésére irányuló törekvés.

Eldobható papírpohár helyett újratölthető porcelánbögréből is kávézhatunk októbertől az OMV VIVA-töltőállomásokon. Az egyedi kialakítású bögre nem csupán a környezetet óvja, de megvásárlásakor az első kávé ingyen jár hozzá a hónapban.

Az Egyesült-Királyságban a brit szupermarketlánc, az Iceland az egyszer használatos műanyag zacskók lecserélése érdekében papírzacskókat kínál.

A Morrisons hagyományos barna papírzacskókat biztosít a nem előrecsomagolt gyümölcsökhöz és zöldségekhez az élelmiszerüzletekben.

A jelenlegi erőfeszítésekre és a fenntartható csomagolás terén elért előrehaladásra építve a Henkel tovább fokozza elkötelezettségét a körforgásos gazdaság további előmozdítása mellett: A vállalat kibővített stratégiai keretbe ágyazott további célokat tűzött ki maga elé.

Termékmix aktuális szám

 

 

Banner december 3


button belelapozok

Chef&Pincér magazin

chefpincer banner 2018 novdec

web gombok zold belelelapozok

Népszerű csomagolási témák

Mozaik Lista

23 milliárd forintos beruházással létesül az új csomagolóanyag-üzem Rétságon

Hollandiában az Albert Heijn új kampánya célul tűzte ki a kevesebb csomagolóanyag felhasználását és az újrahasznosítás növelését. A vállalat a kampány során különösen a műanyag csomagolásokat vizsgálja.

Hárommilliárd forintból megépült, 100 embernek munkát adó csomagolóanyag-üzemet adtak át csütörtökön a Heves megyei Hatvanban, az eseményen a pénzügyminiszter a gazdaság egyik erősödő pillérének nevezte a csomagolóanyag-ipart.

Az Egyesült-Királyságban a brit szupermarketlánc, az Iceland az egyszer használatos műanyag zacskók lecserélése érdekében papírzacskókat kínál.

Hírlevél - feliratkozás

hirlevelfeliratkozas