Kiemelt csomagolási témák

Mozaik Lista

A világ minden táján jelenlévő élelmiszergyártók és kiskereskedelmi láncok megállapodtak abban, hogy együtt fognak dolgozni az élelmiszerek dátum címkéinek egyszerűsítése
és szabványosítása révén a hulladék csökkentése érdekében.

Az elmúlt évtizedben, leginkább a házhoz menő szelektív hulladékgyűjtés bevezetésének és elterjedésének köszönhetően, megduplázódott a csomagolási hulladékot rendszeresen szelektíven gyűjtők aránya.

Nagy-Britanniában nyár vége óta a brit kiskereskedelmi-lánc, a Tesco üzleteiben már nem bocsát a vevők rendelkezésére eldobható bevásárlószatyrokat.

Összeállt a bioműanyag-gyártásban úttörő startup és a világ vezető kozmetikai ipari vállalata.

A Lidl innovatív online food box szolgáltatást indított Svájcban.

A német Edelmann magyarországi leányvállalata, az Edelmann Hungary Packaging Zrt. 3,15 milliárd forint beruházással bővíti zalaegerszegi csomagolóanyag-gyártó üzemének kapacitását.

 Az Amerikai Egyesült Államokban közzétették az élelmiszer-csomagolás állapotáról szóló legfrissebb jelentést arról, hogy az ehető csomagolás általában elérhető-e az élelmiszeripar számára.

Andy Clarke, az Asda brit kiskereskedelmi lánc korábbi vezérigazgatója felszólította a szupermarketeket, hogy ne használjanak műanyag csomagolást a termékeiken.Az országban 3.5 millió tonna műanyagot állítanak elő évente, melynek felét az élelmiszeripar használja fel csomagolásként.

Világszerte a termelésbe bevont új energiaforrások 90 százaléka már megújuló volt 2016-ban, ráadásul 111 nagyvállalat (köztük a Facebook, a Google, a Diageo vagy a Hewlett Packard) is úgy döntött, hogy 100 százalékban megújuló energiaforrások használatára tér át az évtized végéig.

A Coop Sweden új, kész, hámozott és apróra vágott friss zöldség termékeket kezd árulni Hackat és Klart (’apróra vágott’ és ’átlátszó’) márkanév alatt.

A holland Albert Heijn saját leveszöldség választékot indít a gyümölcs- és zöldségtermékek növekvő igényeinek kielégítésére. Az új terméket kis edényekben árulják, melyek a zöldséget és a fűszereket is tartalmazzák.

A brit Tesco új, friss zöldségtermékeket vezet be, amelyek arra ösztönzik a gyermekeket, hogy egészséges ételeket fogyasszanak.

Termékmix aktuális szám

 

 

termekmix 2017 november


button belelapozok

Chef&Pincér magazin

banner cp 201710

web gombok zold belelelapozok

chefpincer cikkajanlo interju

Népszerű csomagolási témák

Mozaik Lista

Egész Európában ritkaságszámba menő beszámoló jelenik meg a Föld Napjára: végre Magyarországon megbecsülték a tudatos vásárlás piacát.

Az elmúlt évtizedben, leginkább a házhoz menő szelektív hulladékgyűjtés bevezetésének és elterjedésének köszönhetően, megduplázódott a csomagolási hulladékot rendszeresen szelektíven gyűjtők aránya.

A Lidl innovatív online food box szolgáltatást indított Svájcban.

A világ minden táján jelenlévő élelmiszergyártók és kiskereskedelmi láncok megállapodtak abban, hogy együtt fognak dolgozni az élelmiszerek dátum címkéinek egyszerűsítése
és szabványosítása révén a hulladék csökkentése érdekében.

Trendfm