Kiemelt csomagolási témák

Mozaik Lista

Egy tanulmány szerint szinte minden fogyasztó számára fontos az áttekinthető és pontos információ az élelmiszereken.

A Fru&tube termékeit automatákból lehet megvásárolni, a tesztüzemmódot a spanyol Mostóles városában működő Rey Juan Carlos egyetemen végezték. Gyümölcsautomaták elhelyezésére pedig már jelentkezett egy olasz, egy francia és egy belga cég. 

A németországi székhelyű SanLucar gyümölcstermesztő vállalat új XL méretű csomagolást indított Németországban és Ausztriában.

A 36-45 közötti vásárlók használják a legtöbb műanyagot, 65 felett pedig szinte egyáltalán nem. Legalábbis Svédországban.

Júniustól a Nespresso kávékapszulákat a cég újonnan induló szolgáltatásának köszönhetően már egyszerűen otthonról is, az új kapszulák házhoz szállításával egy időben visszaküldhetjük.

A német kiskereskedelmi csoport a Rewe a lézeres logók után ismét újít: 40%-ban szárított fűből és 60% -ban készült fa előállításából új csomagolóanyagot tesztel.

A Föld felszínéről minden percben 36 futballpályányi erdő tűnik el; ezért az Italos Karton Környezetvédelmi Egyesülés (IKSZ) zöldpólós mozgalmat indít, amelynek célja, hogy felhívja a figyelmet a környezet megóvásának fontosságára.

A Tetra Pak budaörsi üzeme megszerezte az ötfokozatú Teljes Körű Hatékony Karbantartás (Total Productive Maintenance) díj 4. szintjét.

A Csomagolási Világszövetség (WPO) minden év őszén meghirdeti a WorldStar csomagolási versenyt, ahol a résztvevők a szakmai zsűri elé tárják innovatív csomagolási megoldásaikat. Idén az STI-csoport két csomagolása is lenyűgözte a bírákat. A díjátadó ünnepséget Düsseldorfban, az Interpackon rendezték meg.

Már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruház biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését. A nem visszaváltható csomagolási üveghulladék-gyűjtésen igyekszik változtatni a SPAR Magyarország partnere. 

A magyarok 41%-a büszke rá, hogy környezettudatos és példát mutathat az aludobozok szelektálásával.

A 100 százalékban újrahasznosított műanyagból készült Veggie Bags meghódította a Svájci Migros szupermarket hálózatot, miután Zürichben túllépett a kísérleti szakaszon.

Népszerű csomagolási témák

Mozaik Lista

Egész Európában ritkaságszámba menő beszámoló jelenik meg a Föld Napjára: végre Magyarországon megbecsülték a tudatos vásárlás piacát.

Júniustól a Nespresso kávékapszulákat a cég újonnan induló szolgáltatásának köszönhetően már egyszerűen otthonról is, az új kapszulák házhoz szállításával egy időben visszaküldhetjük.

A Fru&tube termékeit automatákból lehet megvásárolni, a tesztüzemmódot a spanyol Mostóles városában működő Rey Juan Carlos egyetemen végezték. Gyümölcsautomaták elhelyezésére pedig már jelentkezett egy olasz, egy francia és egy belga cég. 

Egy tanulmány szerint szinte minden fogyasztó számára fontos az áttekinthető és pontos információ az élelmiszereken.

Chef&Pincér magazin

chefpincer banner 2017 junius

web gombok zold belelelapozok

Trendfm