A Bloomberg jelentése szerint a L’Oréal ázsiai vállalata nagyobb bevételre tett szert, mint az európai. Az ázsiai fogyasztóknak a lassuló kínai gazdaság ellenére hatalmas az igényük a prémium kozmetikai termékekre.

A párizsi székhelyű L’Oréal nem az egyetlen cég, amely Kínától teszi függővé vállalata fejlesztését. Hasonlóan működik az LVMH, a Gucci és tulajdonosa, a Kering, valamint a Hermes International, a világ egyik vezető cége. 

„A fiatal nemzedék igazi vágya Kínában, hogy közvetlenül elérhessék ezeket a luxus márkákat. Számunkra ez valóban pozitív információ” – jegyezte meg Jean-Paul Agon, a konszern vezérigazgatója. 

A L’Oréal bevételei az első negyedévben 7,7%-kal nőttek, az árfolyamváltozásokat kizárva 7,55 milliárd euróra (8,53 milliárd dollár). Az elemzők 7,4 milliárd eurót prognosztizáltak.