Johnson’s márka a millenniumi szülők bizalmának elnyerésére törekszik, mivel a gyermek- és csecsemőkozmetikumokban új formulákat vezet be. Ezeknek az összetétele most egyszerű, több mint 90%-ban természetes alapanyagokra épülnek, és ehhez jön még, hogy mentesek a színezékektől, parabénektől és az SLS-ektől.


A Johnson’s márka tájékoztatást adott a „Válaszd a gyengédséget” című oktató kampány indításáról, amelyben a gyengédségen alapuló gyermekkapcsolat és –kommunikáció felépítését reklámozza. Ezzel egyidejűleg bemutatatta kozmetikai szereinek új receptúráit. – A változás választ ad a millenniumi szülők kulcsfontosságú igényeire – magyarázta Agnieszka Machnio, a Johnson’s márka szakértője. Hozzátette, hogy a gyermekárucikkek piacán több mint 125 éve jelen vannak, a gyermekápolásban trendeket határoznak meg, kutatásokat folytatnak a gyermekbőr és gyermekfejlődés terén, és most eljött az idő, hogy első sorban arra figyeljenek, mit szeretnének a szülők.
Azért, hogy ezt megtudják, közel kilencezer beszélgetést folytattak szülőkkel hét országban (Egyesült Államok, Nagy-Britannia, India, Kína, Brazília, Fülöp-szigetek és Szaúd-Arábia). Kiderült, hogy amit ők várnak a gyermekeik kozmetikai szereitől, az egyszerűen csak az összetételük, növényi alapanyagok, és színezékektől, parabénektől és SLS/SLES-ektől mentes formulák.
A Johnson’s kozmetikumok ezt figyelembe véve változtak meg. Új formuláik 60%-kal kevesebb összetevőt tartalmaznak, mint a korábbi változatok, és több mint 90%-ban természetes alapanyagokból állnak. – A következő lényeges változás az lesz, hogy elhagyjuk azokat az összetevőket, amelyek bár teljesen biztonságosak, mégis nyugtalanítják a szülőket. Most minden új termék még kíméletesebb, és nem tartalmaznak színezékeket, parabéneket és SLS-eket, tette hozzá Agnieszka Machnio.