"Süti" információ ezen a weboldalon

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Azonban, ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Felhívjuk figyelmét, ha megváltoztatja a "süti" beállításokat továbbá nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését. A honlap néhány funkciója elveszhet, míg Ön néhány weboldalt többé már nem fog látni. Még többet megtudhat a "sütikről" Süti nyilatkozatunkban.

Ipar

Johnson's

 Johnson’s márka a millenniumi szülők bizalmának elnyerésére törekszik, mivel a gyermek- és csecsemőkozmetikumokban új formulákat vezet be. Ezeknek az összetétele most egyszerű, több mint 90%-ban természetes alapanyagokra épülnek, és ehhez jön még, hogy mentesek a színezékektől, parabénektől és az SLS-ektől.

A L’Oréal és a GJOSA ötszörösére csökkenti a víz használatát a sampon öblítése során

A L’Oréal és a GJOSA technológiai startup közösen kidolgoztak egy megoldást, amellyel a sampon öblítése során jelentős mennyiségű vizet lehet megtakarítani. Az általában szükséges 8 liter helyett most a tökéletes öblítés csupán 1,5 liter víz használatával lehetséges.