A Gucci új rúzskollekcióját promotáló kampányt a „hiányos fogak demokratizálásáért” dicsérik – a benne szereplő modellek nem az ideális és gyakran valószerűtlen mosolyt képviselik.

Az új bevezető kampány példája ezúttal figyelembe veszi azt a tényt, hogy a kozmetikai termékek nem minden fogyasztójának van tökéletes mosolya, és ideálisan egyforma, hófehér fogazata.

A Gucci márka legújabb kampányához szabálytalan fogazatú modelleket választott, Mae Laprest, Achok Majakot, Ellię Sophięt és Dani Millert.

A reklámban olyan ajakfotókat lehet látni, amelyek távol állnak az eddig hirdetett ideáltól. Dani Miller mosolyának felvétele a hiányzó metszőfogakkal eddig több mint 700 000 lájkot kapott az Instagramon.

- Emberi szempontból a valósághoz közelebb álló ábrázolásról van szó, bármennyire is furcsa látszólag. De a furcsaság emberi dolog, tehát szép – mondta Alessandro Michele stylist, a Gucci kreatív igazgatója.

 

(foto: gucci FB)