"Süti" információ ezen a weboldalon

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Azonban, ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Felhívjuk figyelmét, ha megváltoztatja a "süti" beállításokat továbbá nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését. A honlap néhány funkciója elveszhet, míg Ön néhány weboldalt többé már nem fog látni. Még többet megtudhat a "sütikről" Süti nyilatkozatunkban.

Általános

Mit takar pontosan a veganizmus? A legtöbben rávágnánk, hogy azt az étkezési formát, amikor nem fogyasztunk állati eredetű termékeket. Sokan azt is hozzátennék, egy életszemléletről is beszélhetünk. Azt azonban kevesen tudják, hogy a fogalom már az élet minden területére kiterjed: a vegánok nagy része teljességgel mellőzi az állati eredetű összetevőket, valamint azoknak a termékeknek a használatát is, melyeknek elkészítése állatok elnyomásával, bántalmazásával és életterük korlátozásával jár. Nem kivétel ez alól a szépségipar sem, amelyet most kutatásunk fókuszába állítottunk. Felmérésünkben arra voltunk kíváncsiak, eljutnak-e a vegán kozmetikai termékek a magyar vásárlókhoz? Milyen online felületeken, mely reklámeszközökkel tudjuk a leghatékonyabban megszólítani őket? Az eredmények sok esetben meglepőnek bizonyultak.